Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست ستاره‌هایی که از 2022 بی تیم می‌شوند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
بازیکنانی مانند امباپه، پوگبا، کاماوینگا، بنزما، دیبالا، گورتزکا و پدری از جنوری 2022 می‌توانند با هر تیمی که دوست دارند وار مذاکره شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ از امروز، ستاره‌های فرازمینی مانند لئو مسی و سرخیو راموس به طور رسمی بازیکنان آزاد هستند. با این حال انتظار می‌رود که مسی در تمام عمر با کاتالان‌ها متعهد شود.

برعکسِ راموس که حتی در شبکه‌های اجتماعی نیز از مادرید جدا شده است. با این حال لیست بازیکنانی که از امروز وارد آخرین سال قرارداد شان شدند را تهیه کرده‌ایم که پر از فوتبالیست‌هایی است که انتقال آنها فوراً سیاره‌ی فوتبال را متزلزل می‌کند.

امباپه، گورتزکا، واران، پدری، پوگبا، آنسو فاتی، کریم بنزما، دیبالا، کاماوینگا، کیسیه، اینسینیه، دمبله، کریستیانو رونالدو، سابیتزر، بروزویج، پلگرینی، باباکار کامارا، زوله، بلوتی، دنی کارواخال، استونز و... وارد آخرین سال قرارداد شان با باشگاه‌های خود شدند.

گرچه بارسلونا برای ستاره جوان خود آماده پیشنهاد جدید و بلندبردن سقف دستمزد اوست.

مادرید و بارسا، به دنبال ستاره‌های بزرگ

اگرچه یکی از باشگاه‌هایی که بیشترین شهرت را در نوع خرید ستاره‌های با نام و نشان دنیای فوتبال دارد، رئال مادرید است. دیگر به دلیل قراردادهایی که باید بررسی شود: واران، بنزما، کارواخال، بیل، ایسکو، مودریچ، ناچو، مارسلو و سرجیو آریباس در سال 2022 از قرارداد خارج می‌شوند. در این بین اما کیلیان امباپه به عنوان رهبر تیمی ظاهر می‌شود که در حقیقت، تداوم حضور یا عدم تعهد واران ممکن است منوط به جذب مهاجم PSG باشد. اگرچه طبق آخرین اطلاعات از فرانسه، امباپه تصمیم گرفته که قراردادش را تمدید نکند، چیزی که به او امکان می‌دهد تابستان سال آینده به صورت رایگان وارد مادرید شود. پوگبا و کاماوینگا نیز یکی از مهمترین بازیکنانی هستند که رئال آرزوی جذب آنان ‌را دارد.

 

یووه و بایرن، با شرایط اضطراری

یوونتوس و بایرن تیم‌های با شرایط اضطراری بزرگ هستند، دیبالا و کریستیانو رونالدو در تیم بیانکونری و گورتزکا، زوله و تولیسو در سمت مونیخ، لیستی از تجدیدات احتمالی را روی میز دائمی خود دارند، هر دو برای سا‌ل‌های 2022 و 2023 (لواندوفسکی، مولر، نویر ...). بنابراین کریستیانو می‌خواهد برود و سران یووه نیز انتقال او را بد نمی‌بینند، زیرا از شر پرداخت دستمزد 28 میلیون یورویی آزاد می‌شوند، اما اگر آنها می‌خواهند پول کسب کنند، باید با تجدیدی که به نظر می‌رسد اکنون روی میز است باید کار نهایی را انجام دهند.

تا آنجا که به بازیکن آرجانتینی مربوط می‌شود، داستان متفاوت است و به نظر می‌رسد هر دو بازیکن و باشگاه تمایل به درک یکدیگر دارند و پس از پایان یورو دیدار می‌کنند. اگر هر دو طرف نتوانستند با یکدیگر دست بدهند، خواستگاران زیادی خواهند بود که وارد عمل می‌شوند.

در ادامه همچنان نام‌های هستند که اگر تمدید نشوند، در جدال‌های واقعی در بازار بازی می‌کنند. مانند جان استونز (منچسترسیتی)، اینسینیه (ناپولی) و بلوتی (تورینو) ستاره‌های آینده دار مانند کامارا یا بازیکنان قدرتمندی برای هر تیم قهرمان مانند کیسیه (میلان)، سابیتزر(لایپزیگ) یا بروزویچ (اینتر میلان) به طور خلاصه، یک معمای واقعی که باشگاه‌ها قبل از رسیدن جنوری باید آن را مرتب کنند و شاید خیلی دیر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала