لاوروف: داعش در گیرودار بیرون شدن نیروهای ناتو به طور فعال در حال توسعه مناطق اش در افغانستان است

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: داعش در گیرودار بیرون شدن نیروهای ناتو به طور فعال در حال توسعه مناطق اش در افغانستان است
لاوروف: داعش در گیرودار بیرون شدن نیروهای ناتو به طور فعال در حال توسعه مناطق اش در افغانستان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه درباره گسترش گروه تروریستی داعش در افغانستان گفت، که داعش در گیرودار بیرون شدن نیروهای ناتو به طور فعال در حال توسعه مناطق اش در افغانستان است.
لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
لاوروف: روسیه برای هرگونه وقایع در افغانستان آماده است

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت، که سازمان تروریستی "دولت اسلامی" (داعش، ممنوع در فدراسیون روسیه) در حال توسعه مناطق اش در افغانستان با بهره گیری از پس زمینه عقب نشینی نیروهای نظامی ناتو و رویکرد غیرمسئولانه شماری از مقام های کابل است. 

او افزود: "توجه به افغانستان مهم است، جایی که اعضای داعش به طور فعال نیروهای خود را متمرکز می کنند و آنها این کار را با استفاده از روند نابخشودنی آماده سازی مذاکرات صلح واقعی انجام می دهند. رفتار غیر مسئولانه برخی از مقامات در کابل و عقب نشینی عجولانه ای نیروهای ناتو از افغانستان بدون کدام دستاوردی از جنگ داغ، شرایط را برای کشورهای متحد ما سخت می کند". 

وزیر خارجه روسیه همچنین افزود، که توجه به افغانستان، جایی که داعشی ها به طور فعال نیروهای خود را متمرکز می کنند، بسیار مهم است و آنها این کار را با استفاده از روند آماده شده و غیر قابل توجیه آماده سازی مذاکرات صلح انجام می دهند و کسانی که در افغانستان، در ساختار حکومت آن هستند، از هر طریق ممکن سعی دارند این روند را بیش از پیش به سوی کشورهای متحد ما بکشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала