Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجوز بازگشت «آنسو فاتی» به تمرینات صادر شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
پس از مصدومیت سنگین ستاره جوان بارسلونا، او سرانجام به پایان دوران بهبودی رسیده و جواز حضور در تمرینات پیش فص بارسا گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی پس از چندین عمل جراحی مختلف در فصلی که گذشت، در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است و انتظار می‌‍رود هیچ مشکلی برای همراهی بارسلونا را در پیش فصل نداشته باشد.

Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
فاتی در انتظار دریافت چراغ سبز داکتران برای فصل جدید

او یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل گذشته بود و در واقع پس از حضور رونالد کومان روی نیمکت بلوگرانا، فاتی به یکی از مهره‌های اصلی تبدیل شد؛ اما یک بدشانسی بزرگ باعث شد این پدیده اسپانیایی چند ماه به دور از میادین باشد.

در مصدومیت مینیسک زانو، پس از سه ماه بازیکن باید بدون مشکل به کار با توپ بپردازد، اما فاتی پس از نخستین تمرینات با توپ، زانویش متورم شد و ماه جنوری زیر نظر دکتر کوگات در بارسلونا برای دومین بار جراحی شد تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

دو ماه پیش و پس از مشوره نهایی بین دکتر کاگوت، دکتر آنتونیو مائسترو و دکتر برنارد کوتت تصمیم بر این شد تا فاتی بار دیگر تحت جراحی قرار بگیرد. جراحی با موفقیت انجام شد و دوران بهبودی نیز بدون مشکل سپری شد تا امروز سرانجام دکتران بارسلونا خبر از بهبودی قطعی فاتی بدهند.

در حال حاضر مجوز بازگشت او به تمرینات صادر شده و به این ترتیب فاتی پس از ماه ها می تواند پا به توپ شود. این ستاره جوان آبی‌اناری‌ها در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد.

تمرینات پیش فصل بارسا به زودی شروع خواهد شد و فاتی حالا حکم یک نیروی کمکی جدید را برای باشگاه کاتالان خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала