میلیاردر افسانوی همه گیری جدید را پیش بینی کرد

© AP Photo / Nati Harnik وارن بافت سرمایه گذار امریکایی
 وارن بافت سرمایه گذار امریکایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
وارن بافت سرمایه گذار و مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway در این باره حین صحبت با CNBC پیشبینی اقتصاد و همه گیر را مطرح کرد. وی ویژگی اصلی دور دوم را - غیرقابل پیش بینی نامید که تأثیر بیشتری بر مشاغل کوچک داشت.

به گزارش اسپوتنیک، بافت می گوید: " هنوز تمام نشده. منظور من از نظر غیرقابل پیش بینی بودن وضع جهانی است. همه اینها بسیار غیرقابل پیش بینی بود، اما برای اکثر مردم و شرکت ها نتیجه بهتری داشت نسبت به آنچه انتظار داشتند”. وی صنعت فروش موترها را به عنوان نمونه ذکر کرد.

یک میلیاردر سیاه پوست تقاضای 14 تریلیون دالر تاوان از دولت امریکا کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
یک میلیاردر سیاه پوست تقاضای 14 تریلیون دالر تاوان از دولت امریکا کرد

میلیاردر از بیماری همه گیر بزرگترین عبرت را آموخته و درک می کند که دنیا چگونه می تواند برای شرایط اضطراری که ناگزیر اتفاق می افتد آماده شود. "من فهمیدم که مردم آنقدر که فکر می کنند نمی دانند. اما مهمترین چیزی را که آموخته یم، این است که باید یک بیماری همه گیر اتفاق می افتاد، و این بدترین چیزی نیست که می توان تصور کرد "، این سرمایه گذار تأكید كرد كه جامعه باید برای چیزهای كه هنوز وجود ندارند آماده باشد، زیرا دیر یا زود اتفاق می افتد. به طور مثال، او اطمینان دارد که همه گیری دیگری رخ خواهد داد. "ما می دانیم که یک تهدید هستوی، کیمیاوی ، بیولوژیکی و در حال حاضر سایبری وجود دارد. هر كدام از آنها فرصتهای وحشتناكی دارند. "

در ماه می، وارن بافت جانشین خود را به عنوان رئیس Berkshire Hathaway انتخاب كرد. به گفته بافت 90 ساله، اعضای هیئت مدیره توافق کردند که اگر اتفاقی برای میلیاردر بیفتد ، پس از آن معاون رئیس شرکت گرگ آبل جای او را خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала