Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی شماری از بازیکنان پی‌اس‌جی از خرید راموس

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
انتقال احتمالی سرجیو راموس به پاری‌سن‌جرمن باعث نارضایتی برخی بازیکنان تیم پاریسی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته نشریات معتبر فرانسوی و اسپانیایی گزارش داد که سرخیو راموس و باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای امضای قراردادی دو ساله به توافق رسیده اند.

راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
تکذیب شد؛ راموس با پی‌اس‌جی به توافق نهایی نرسیده است

امروز اما نشریه اکپ فرانسه مدعی شد که راموس و پی‌اس‌جی تاکنون به توافق نهایی دست نیافته اند. به دنبال این گزارش، نشریه «لوپاریزین» فرانسه امروز گزارش داد که در میان بازیکنان پی اس جی در مورد راموس اختلاف نظر وجود دارد و به نوعی دو دستگی ایجاد شده است.

طبق این گزارش، برخی بازیکنان پی‌اس‌جی از خرید این مدافع میانی ناراضی هستند و خرید این بازیکن را غیرضروری می‌دانند چرا که پی اس جی در خط دفاعی بازیکنان زیادی داشت و از نظر آنها نیاز به خرید دیگری نبوده است.

پیش از این نیز برخی از این بازیکنان از خرید احتمالی دوناروما نیز ابراز نارضایتی کرده بوند. در واقع پاریسی‌ها دو ماه پیش قرارداد کیلور ناواس را برای سه فصل تمدید کردند اما بعد از آن که دروازه‌بان ایتالیایی قراردادش را تمدید نکرد، پی اس جی تصمیم گرفت که از فرصت استفاده کند و او را به خدمت بگیرد.

برخی از اعضای رختکن پی اس جی از این تصمیم هم دلخور هستند چرا که حس می‌کنند که با حضور ناواس نیازی به خرید در پست دروازه‌بان نبوده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала