Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقاشی بزرگ مسی در آرژانتین+عکس

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
نقاشی دیواری از لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در زادگاهش روساریو به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفعه بعدی که لئو به زادگاهش برگردد با یک نقاشی شگفت انگیز روی دیواری در ساختمانی در نزدیکی خانه اش مواجه خواهد شد. در توضیح این نقاشی فوق العاده نوشته شده است:" از کهکشانی دیگر و از محله خودم."

این نقاشی روی ساختمانی در محله "لاباخادا" کشیده شده است که در مقابل مدرسه ایست که لئو در کودکی به آن جا می رفته است. مدیر کمیسیون فرهنگ و تربیت شهرداری روساریو با انتشار تصویر این نقاشی دیواری نوشته است:

" روساریو، شهر توست، جایی که تا زمانی که از بارسا جدا شوی منتظرت خواهد بود. امروز در تقاطع خیابان های آزارا و بوینویس آیرس، نقاشان دیواری گروه "سیمسو ده مار" یک نقاشی بزرگ را برای ادای احترام به لئو مسی آماده کردند."

در این نقاشی تصویری از مسی به چشم می خورد که دو کفش از گردن او آویزان شده است: یکی به رنگ سیاه که نمادی از کودکی اوست و دیگری به رنگ طلایی که نمادی از شش توپ طلایی است که لئو برده است.

 تصویر دیگری از کودکی مسی روی سینه او طراحی شده است که نمادی از این است که لئو هرگز عشق خود به فوتبال و روحیه دوران کودکی خود را از دست نداده است.

طراحان در این باره که چرا در این طرح ترجیح داده اند که مسی در این طرح پیراهن تیم ملی آرژانتین، بارسلونا یا نیولز را به تن نداشته باشد هم توضیح داده اند:" می خواهیم که مسی را طوری طراحی کنیم که متعلق به همه باشد. یک مسی که متعلق به مردم است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала