Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان: به زودی اسرار بیشتری را فاش خواهم کرد

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، به زودی کتاب جدیدش را منتشر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان وعده داد در کتابش که به زودی منتشر خواهد شد، مردم را با ابعاد جدیدی از زندگی‌اش آشنا کند.

Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
ورزش
مدت زمان دوری زلاتان از میادین مشخص شد

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد، زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان به زودی کتاب جدید خود را در تولد 40 سالگی‌اش منتشر خواهد کرد.

مهاجم کهنه‌کار سویدنی در رابطه به این کتاب گفت:«پیش از این صحبت های زیادی در رابطه با گذشته‌ام داشتم اما در این کتاب، اسرار بیشتری از زندگی خود را فاش کرده‌ام. لحظاتی از زندگی و ورزش هست که من هرگز قبلاً درباره آن‌ها صحبت نکرده‌ام. حالا می‌خواهم تا عمیق‌ترینِ خودم را برای جهان آشکار کنم.»
زلاتان در ادامه گفت:«ارزش‌ها و قوانین سخت‌گیرانه زندگی من، لحظاتی که باعث شد من به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوم. اما من در این کتاب همچنین جزییات ناشناخته‌ای را از زندگی حرفه‌ای خود بیان می‌کنم. به عنوان مثال از دست رفتن توافق با یک باشگاه در روز امضای قرارداد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، حالا در میلان نبودم.»

زلاتان ابراهیموویچ در ماه اکتبر 40 ساله می شود و تولد چهل سالگی‌اش را با انتشار کتاب جدید درباره زندگی اش جشن خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала