حضور شبکه جدید ترامپ در اینترنت

© REUTERS / Shannon StapletonБывший президент США Дональд Трамп на митинге в Огайо
Бывший президент США Дональд Трамп на митинге в Огайо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
در اینترنت شبکه اجتماعی جدیدی ظاهر شده است که رسانه‌ها، آن را " پروژه تیم دونالد ترامپ" می‌نامند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پولیتیکو، در اینترنت شبکه اجتماعی جدیدی ظاهر شده است که رسانه‌ها، آن را « پروژه تیم دونالد ترامپ» می‌نامند. شبکه GETTR همچنین در گوشی ها قابل دسترسی است و شباهت زیادی به توییتر دارد.

چندی پیش، ترامپ با انتشار ویدئویی، این شبکه اجتماعی جدید را «مکانی برای صحبت آزادانه و ایمن» توصیف کرده بود. بر اساس گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی، فرصتی را برای رییس جمهور سابق امریکا فراهم می‌آورد تا پیام‌ها،‌ تصاویر و ویدئوهایی را منتشر کند.

ترامپ: جو بایدن فاجعه است/ امریکا را پس می‌گیریم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
ترامپ: جو بایدن فاجعه است/ امریکا را پس می‌گیریم

مطابق با داده‌های نشریه نامبرده، جیسون میللر سخنگوی مطبوعاتی سابق ترامپ ریاست این شبکه جدید را عهده دار است. هنوز میزان شرکت رئیس جمهور سابق آمریکا در این شبکه مشخص نشده است.  اکانت "تیم ترامپ" فعلا فقط حاوی سه نوشته است که حاوی انتقاد و تحسین رئیس جمهور سابق آمریکا و انتقاد از مخالفان اوست.

گفتنی است که پیشتر، فیس‌بوک حساب کاربری ترامپ را به مدت دو سال مسدود کرد. فیس‌بوک خبر داد که حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا  را در این شبکه اجتماعی و اینستاگرام  به مدت دو سال دیگر تعلیق کرده است. تامپ که زمانی نزدیک به ۸۸ میلیون فالوور در شبکه اجتماعی توییتر داشت اکنون با محدودیت و بسته‌شدن حساب‌های کاربری خود در شبکه های اجتماعی مواجه شده و امکان برقراری ارتباط با طرفداران خود از این طریق را از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала