Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آب سرد رئال به روی وینیسیوس؛ المپیک بی المپیک !

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
ستاره جوان رئال مادرید با مخالفت باشگاهش، حضور در رقابت های المپیک توکیو را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که وینیسیوس جونیور خود را برای حضور در رقابت های المپیک توکیو با تیم ملی کشورش آماده میکرد، اما با مخالفت باشگاهش روبه رو شد و قرار نیست به این آرزوی بزرگ دست پیدا کند

شب گذشته که ستاره برزیلی رئال مادرید با انتشار پستی با پیراهن تیم ملی کشورش خبر از حضور با تیم ملی برزیل در رقابت های المپیک برزیل را داد، اما ظاهرا نام این بازیکن در فهرست 22 نفره تیم ملی برزیل برای شرکت در رقابت های المپیک توکیو قرار نگرفته است.

پست شب گذشته وینی در خصوص حضور در تیم ملی المپیک برزیل

به گزارش مارکا، آندره ژاردین ​​سرمربی تیم المپیک برزیل تایید کرده است که رئال مادرید اجازه حضور این بازیکن را در مسابقات توکیو نداده است.

طبق گزارش مارکا، آنجلوتی با حضور وینی در این مسابقات مخالفت کرده و به او گفته باید در روز مشخص که باشگاه تعیین کرده، تمریناتش را در کمپ والدیباس زیر نظر او آغاز کند.

در میان لیست بازیکنان برزیل که در المپیک توکیو حضور دارند میتوان به دنی آلوز 38 ساله و ریچارلیسون بازیکن اورتون اشاره کرد.

ترکیب کامل تیم المپیک برزیل به شرح زیر است:

دروازه بان ها: برنو (گرمیو) سانتوس (اتلتیکو پارانانس) لوکائو (واسکو دا گاما)

مدافعان: دانی آلوس (سائو پائولو) گابریل منینو (پالمیراس) گیلرم آرانا (اتلتیکو مینیرو) آبنر (اتلتیکو پارانانز) گابریل ماگالها (آرسنال) نینو (فلومیننس) دیگو کارلوس (سویا) برونو فوخس (زسکا) .

هافبک ها: برونو گیماراش (لیون) ماتئوس هنریکه (گرمیو) کلودینیو (براگانتینو) داگلاس لوئیز (استون ویلا) داگلاس آگوستو (پائوک) رینیر (بوروسیا دورتموند).

مهاجمان: آنتونی (آژاکس) ماتئوس کونها (هرتا برلین)  پائولینیو (بایر لورکوزن) مارتینلی (آرسنال) ریچارلیسون (اورتون)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала