Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلایل عدم توافق مسی برای بستن قرارداد جدید

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
لیونل مسی تا حالا با باشگاه بارسلونا برای بستن قرارداد جدید به توافق نرسیده زیرا مشکلاتی وجود دارد که باید قبل از بستن قرارداد جدید مرفوع گردد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به تاریخ اول جولای به پایان رسید و این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
ترس مسی از تمدید با بارسا برای چیست؟

بارسا اما امیدوار است این بازیکن قرارداد جدید ببندد و برای دو سال دیگر در این باشگاه بماند و به فوتبالش ادامه دهد.

لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا انتظار دارد مسی قرارداد دو ساله ببندد و پیشنهاد خودش را نیز به پدر این بازیکن که مدیربرنامه‌هایش نیز است، ارائه داده.

اما مسی تا هنوز با این باشگاه توافق نکرده و دلایلی نیز برای این تصمیم خودش دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

پروژه جذاب ورزشی

لئو از مدیران بارسا خواهان پروژه جذاب ورزشی است که با برنامه به مسیر پیشرفت باشگاه را سوق دهد و همچون سال‌های گذشته در رقابت‌‌های بزرگ ناکام نباشد. بارسا تا اینجای کار آگوئرو و اریک گارسیا و دیپای را جذب کرده اما مسی تصور می‌کند که بارسا به خریدهای بیشتری نیاز دارد تا ترکیبش را تقویت کند.

حقوق قبلی

مسی چند بار بخاطر وضعیت مالی بارسا دستمزد خودش را دریافت نکرده و از مدیران این باشگاه خواسته تا قبل بستن قرارداد جدید مشخص کنند که چگونه دستمزد قبلی او را پرداخت خواهند کرد.

توافق با اداره مالیات

مسی از بارسا تضمین خواسته تا در صورت بیرون شدن، ماندن و رفتن به کشور دیگر به غیر از اسپانیا، باید وضعیت پرداخت مالیات او مشخص باشد و او بتواند از پولی که در این چند سال کسب کرده است، استفاده درست کند.

نحوه پرداخت دستمزد

با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا، مسی از مدیران این دو باشگاه تا تضمین کنند چگونه دستمزد وی را پرداخت خواهند کرد و از کدام طریق این دستمزد پرداخته خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала