Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده رن در یونایتد؛ بستگی به پوگبا دارد!

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
در حالی که گفته میشود منچستریونایتد دیگر به دنبال خرید در این تابستان نیست، اما منابع فرانسوی میگوید، پدیده رن کماکان مورد توجه مدیران شیاطین سرخ قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آینده ادواردو کاماوینگا که در محراق توجه رئال مادرید نیز قرار دارد برای ماندن و یا رفتن در رن هنوز نا مشخص است و حالا منچستریونایتد توجه اش را برای جذب این پدیده جوان بیشتر کرده است.

نشریه لو پارازین فرانسه میگوید، در کنار پی اس جی که این بازیکن را زیر نظر دارد، حالا یونایتد نیز علاقه اش را به کاماوینگا بیشتر کرده تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

البته آنطور که منابع خبری نزدیک به یوتایتد ادعا کرده اند، این باشگاه به دلیل خرید جیدون سانچو دیگر حاضر به هزینه کردن برای خرید بازیکن نیست و با توجه به رقم بالایی که احتمالا باشگاه رن برای پدیده اش درخواست خواهد کرد، آمدن او به الترافورد چندان ساده به نظر نمیرسد.

این در حالیست که شب گذشته ادعا شد که یونایتد به دلیل مشکلات مالی حتی از خرید واران هم صرف نظر کرده است.

البته یونایتد جنبه احتیاط را در نظر خواهد گرفت، زیرا ستاره خط میانی اش پوگبا در خطر جدایی از تیم قرار دارد و در صورت عدم تمدید، شاید بخواهد در بدل پول امسال و به صورت رایگان در فصل بعدی یونایتد را ترک کند.

مخصوصا که حالا فرانسه هم از رقابت های یورو حذف شده و پوگبا قطعا برای آینده تصمیم خواهد گرفت.

پیش بینی میشود در صورتی که پوگبا بخواهد یونایتد را ترک کند، مسئولان باشگاه شاید برنامه مخصوصی را برای جذب کاماوینگا به روی دست بگیرند.

قرارداد پدیده رن نیز همانند پوگبا تابستان آینده به پایان میرسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала