Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری ستاره سابق تورین: رونالدو با بازیکنان یوونتوس مشکل دارد

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
مهاجم سابق تیم فوتبال یوونتوس تایید کرد که برخی بازیکنان بیانکونری با رونالدو مشکل دارند.

 

به گزارش اسپوتنیک، در طی فصلی که برای یوونتوس به صورت تلخی به پایان رسید، بارها شایعاتی مبنی بر اینکه رونالدو از وضعیتی که در یووه دارد راضی نیست، در رسانه منتشر شده است.

دامنه این مشکلات حتی به عملکرد کریستیانو در مسابقات نیز سرایت کرده بود، تا جایی که بسیاری از هواداران سر سخت یووه عامل اصلی ناکامی این تیم در فصل گذشته را رونالدو میدانستند.

با این حال  دیوید ترزگه مهاجم فرانسوی سابق یوونتوس که رکورد بهترین گلزن خارجی این تیم را در کارنامه اش یدک میکشد در خصوص شرایطی که فوق ستاره پرتگالی در این تیم دارد در گفتگو با  لاگاتزتا دلو اسپورت گفت:

رونالدو بهترین خرید باشگاه بود و شاید کسی انتظار این خرید را نداشت. او مشکلاتی با هم برخی بازیکنان تیم دارد که میتوان این را حس کرد. اما او 100 گل برای یوونتوس زده است. فکر می کنم هیچ کسی مانند زین الدین زیدان نتوانسته است رونالدو را مدیریت کند. فرض بگیرید اگر بازیکنی در میدان کم کاری کند، مربی به آن بگوید: همه در تیم تلاش میکنند، اما تو در میدان قدم میزنی. تو باید به تیم کمک کنی.

بدون شک گفتن این کلمات به بازیکنانی مثل رونالدو و دیبالا کار آسانی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала