Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید هواداران سیتی از کادر فنی بلجیم بخاطر بازی دادن به دی‌بروینه مصدوم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر کوین دی بروینه بازیکن تیم ملی بلجیم
کوین دی بروینه بازیکن تیم ملی بلجیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
هواداران منچسترسیتی خواهان اخراج روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم شده اند و معتقد اند که بازی دادن به دی‌بروینه با توجه به مصدومیتی که برای او پیش آمده، ننگ‌آور بوده و نباید یک سرمربی طراز اول چنین کار را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کوین دی‌بروینه ستاره خط میانی تیم ملی بلجیم، در دیدار برابر پرتگال در دور یک هشتم نهایی یورو که با پیروزی 0-1 شیاطین سرخ اروپا، انجامید، در نتیجه تکل از پشت بازیکن حریف، مچ پایش پیچید و در ابتدای نیمه دوم مجبور به ترک میدان شد.

Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2020
ورزش
خبر بد برای سیتی در مورد دی بروینه

ستاره سیتی انتظار می رفت مرحله یک چهارم نهایی را از دست بدهد اما او به روشی "معجزه آسا" بازگشت و 90 دقیقه کامل در شکست دیشب تیمش برابر ایتالیا بازی کرد.

این بازیکن پس از بازی از کادر پزشکی تیم ملی بلجیم تشکری کرد که او را برای این دیدار آماده ساختند و در گفت‌وگویی مدعی شد که باورش نمی‌شد که به این بازی برسد.

وی در این مورد به منچستر ایونینگ گفت:" برای من شخصاً 4 یا 5 هفته آخر بسیار عجیب بوده است. من به صورت ویژه می‌خواهم از کادر پزشکی تشکر کنم. این معجزه بود که امروز بازی کردم زیرا قطعاً مچ پایم آسیب دیده بود، پارگی در رباط هایم دیده می‌شد اما من احساس مسئولیت کردم و امروز برای کشورم بازی کردم. خیلی بد بود که نتوانستم کارهای بیشتری انجام دهم و به تیمم کمک کنم."

حالا گفته می‌شود که این بازیکن با درد برابر ایتالیا بازی کرده و این موضوع هواداران منچسترسیتی را عصبانی کرد و آن‌ها معتقد اند که روبرتو مارتینز در مورد ستاره تیم شان بی‌احتیاطی کرده است.

بسیاری از هواداران سیتی در توییتر به این موضوع واکنش نشان داده اند و خواستار استعفای روبرتو مارتینز از هدایت تیم ملی بلجیم شده اند و این سرمربی را متهم کرده اند که ضمن استفاده از بازیکن مصدوم موفق به کسب پیروزی نشده و باید کنار برود.

این سر و صدا در حالی ایجاد شده که دی بروینه در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود و به نظر می‌رسید که رقابت‌های یورو را از دست دهد اما در این رقابت‌ها حاضر شد و چند بازی نیز انجام داد

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала