Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید نشریه‌های اسپانیایی از لاروخا؛ سیمون، کاسیاس جدید لقب گرفت

© REUTERS / Jose Manuel VidalМатч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье
Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
پس از عبور اسپانیا از سوئیس و رسیدن این تیم به مرحله نیمه‌نهایی یورو، نشریه‌های اسپانیایی به تمجید از عملکرد لاروخا پرداختند و شاگردان انریکه را لایق کسب عنوان قهرمانی دانستند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم ملی اسپانیا در دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در دیداری تنگاتنگ سوئیس را در ضربات پنالتی شکست داد و به نیمه‌نهایی رفت.

در این دیدار اونای سیمون دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا که در دیدار برابر کرواسی اشتباه بزرگی انجام داده بود، درخشان ظاهر شد و با مهار 2 پنالتی‌ بازیکنان سوئیس، تیمش را به نیمه‌نهایی رساند.

نه تنها سیمون که همه بازیکنان این تیم دیشب عملکرد بسیار خوبی ارائه و اجازه ندادند تا تیم شان به سرنوشت تیم ملی فرانسه دچار شود

همین موضوع سبب شد تا امروز انتقادی که در گذشته از انریکه بخاطر عدم دعوت از ستاره‌های بزرگی چون  راموس در نشریه‌های اسپانیایی مطرح شده بود، به تمجید و ستایش مبدل شود و لاروخا حسابی روحیه بگیرد

نشریخ آ.اس چاپ مادرید ضمن تمجید از همه ستاره‌های تیم ملی اسپانیا، در جلد امروز خود نوشت: اسپانیا با دستان یک «مقدس» به نیمه نهایی رسید و لقب کاسیاس را به سیمون داد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

نشریه موندو با تیتر «یوروی باشکوه» به تمجید از سیمون و سیوهای درخشانش پرداخت و در مورد دیدار با ایتالیا نیز اشاراتی داشت.

مارکا اما واکنش متفاوت داشت و به تقلید از Si یا بله رونالدو پرداخت تا از شکوه نمایش لاروخا صحبت کند.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نشریه اسپورت نیز به حضور لاروخا به نیمه‌نهایی اشاره داشت و با قراردادن عکس چند ستاره اسپانیا، صعود این تیم را به نیمه‌نهایی تجلیل کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала