Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی وحشتناک در راه است؛ ستاره لاتزیو هم در مسیر پاریسی شدن

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAلاتسيو
لاتسيو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
به نظر میرسد مدیران پی اس جی قصد تشکیل یک تیم فوق العاده قوی را برای فصل بعدی مسابقات دارند.

 

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال چند خرید بزرگ و البته چند بازیکن نامدار دیگر که در آستانه پیوستن به تیم ثروتمند پاریسن جرمن قرار دارند، منابع خبری در ایتالیا مدعی اند که پاریسی ها قصد خرید ستاره گلزن تیم فوتبال لاتزیو را دارند.

کوریره دلو اسپورت میگوید، مدیران پی اس جی دست به روی خوآکین کوره آ ستاره آرژانتینی لاتزیو گذاشته اند و میخواهند او را به ستاره اسپانیایی شان معاوضه کنند.

لاتزیو که علاقه چندانی به فروش کورآ ندارد، برای فروش این بازیکن مبلغی بین 35 تا 40 میلیون تعیین کرده، این در حالیست که سارابیا 20 میلیون ارزش گذاری شده و اگر توافقی بین طرفین صورت گیرد، پی اس جی باید بین 15 تا 20 میلیون یورو به پایتخت نشینان ایتالیا بپردازد.

منبع ایتالیایی گفته، سارابیا سالیانه 3 میلیون یورو از پی اس جی حقوق میگیرد و پرداخت این رقم برای لاتزیو بدون شک آسان نیست و این مسئله کار این معاوضه را سخت خواهد کرد.

پی اس جی پس از نهایی کردن قرارداد واینالدوم از لیورپول، ستاره های دیگری مثل اشرف حکیمی، جانلوئیجی دوناروما و سرخیو راموس را نیز به زودی به خدمت خواهد گرفت و اخیرا روزنامه آ اس نیز گفته این باشگاه به طور رسمی برای جذب لیونل مسی هم دست به کار شده است.

تیم پر افتخار فرانسوی قصد دارد با جذب کورآ، یک پی اس جی وحشتناک و پر ستاره را در فصل بعدی تشکیل دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала