Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک قدم تا فینال؛ بلجیم هم حریف ایتالیای مانچو نشد؛ ایستگاه بعد: اسپانیا

© AFP 2023 / ALESSANDRA TARANTINOتیم ملی ایتالیا Italy's players celebrate their win after the UEFA EURO 2020 Group A football match between Italy and Switzerland at the Olympic Stadium in Rome on June 16, 2021
تیم ملی ایتالیا   Italy's players celebrate their win after the UEFA EURO 2020 Group A football match between Italy and Switzerland at the Olympic Stadium in Rome on June 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال ایتالیا با کسب پیروزی 2 بر یک در مقابل بلجیم به نیمه نهایی یورو 2020 صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 11:30 امشب به وقت کابل، دو تیم ایتالیا و بلجیم از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان رفتند. ایتالیا در مرحله یک هشتم با نتیجه 2-1 از سد اتریش گذشت و بلجیم نیزنیز با تک گل تورگان هازارد، پرتگال را شکست داد. در این دیدار ادن هازارد به دلیل مصدومیت، نتوانست شیاطین سرخ را همراهی کند.

در نیمه اول ایتالیا موفق شد در دقیقه 14 توسط لئوناردو بونوچی به گل برسد، اما VAR گل را مردود اعلام کرد. حملات ایتالیا ادامه داشت و در دقیقه 31 نیکولو بارلا با پاس گل مارکو وراتی گل اول را برای آتزوری به ثمر رساند. در دقیقه 44 لورنزو اینسینیه اختلاف را دو برابر کرد.

تنها یک دقیقه پس از این گل، بلجیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و روملو لوکاکو توپ را وارد دروازه جیانلوئیجی دوناروما کرد تا شیاطین سرخ برای نیمه دوم امیدوار باشد و نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود ایتالیا به پایان رسید. 

در نیمه دوم، ایتالیا در اکثر دقایق تیم برتر زمین بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. بلجیم چند بار جلو آمد و سعی در خلق موقعیت داشت، اما اصلا در این امر موفق نبود. ایتالیا در نهایت با همان نتیجه 2-1 پیروز و حریف اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала