Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

13 هزار پوند برای اشک های غم انگیز دختر آلمانی در ومبلی+ویدیو

© Fotolia / VkaraПлачущая девочка
Плачущая девочка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
یک مرد ولزی با حرکتی فوق العاده تحسین برانگیز و انسان دوستانه، شخصیت واقعی مردم انگلیس را به آلمان ها نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، صحنه غم انگیز و دراماتیک گریه های یک دختر آلمانی پس از حذف تیم ملی کشوری از رقابت های یورو توسط انگلیس، وارد فاز جالب و در خور ستایشی شده است.

پس از اینکه آلمان گل دوم را از انگلیس دریافت میکند و رفته رفته هواداران جرمنی که در استادویم ومبلی حضور داشتند با حذف تیم ملی کشورشان روبه رو میشدند، دوربین پخش زنده مسابقات به روی دختر خورد سالی رفت که در آغوش پدرش اشک میریخت.

صحنه ای که به شدت غم انگیز بود، زیرا این دختر قطعا در سن و سالی نیست که بتواند حذف فوتبالی را درک کند و قطعا با درگیری شدید احساساتش آن لحظه گریه میکرد.

با این حال پس از نشر این ویدیو، شماری از طرفداران تیم ملی انگلیس در صفحات اجتماعی با نشر ویدیو و عکس های گریان این دختر، توئیت های غیر انسانی و البته غیر اخلاقی را وارد کردند که باعث سر و صدای زیادی میان کاربران صفحات اجتماعی دو کشور شد.

شماری از این کاربران اشک های این دختر را وارد مسایل سیاسی و حتی حزب نازی کردند که به باور خیلی ها در فوتبال امروزی جایی ندارد.

در این میان شخصی به نام جوئل هیوز از کشور ولز با راه انداختن کمپینی حمایتی مالی در وب سایت JustGiving  از مردم خواست تا برای برگشت روحیه و دل جویی از این دختر نوجوان به وی کمک کنند.

البته هدف این کار مرد ولزی نشان دادن شخصیت واقعی مردم بریتانیا بخصوص انگلیسی ها بود، تا به مردم آلمان نشان دهد، همه مردم در انگلیس یک رقم نیستند.

جوئل هیوز موفق شد با راه اندازی این کمپین حداقل 13 هزار پوند برای این دختر آلمانی جمع آوری کند.

وی از پدر و مادر این دختر خواسته تا این مبلغ را برای برگشت روحیه مثبت وی و برای آینده اش مصرف کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала