Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرمول 1؛ ورستپن برنده دومین عنوان قهرمانی جایزه بزرگ اتریش

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
مکس ورستپن با عبور از حریفان نامی خود در دومین مسابقات جایزه بزرگ اتریش، به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسابقات گرندپری (جایزه بزرگ) دوم اتریش امروز در ردبول رینگ برگزار شد که در فرجام آن مکس ورستپن از تیم ردبول با اختلاف بزرگ نسبت به سایر راننده‌ها، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

راننده ردبول مثل دور قبلی بهتر از دیگران شروع کرد و 71 دور مسابقات را در مدت 1:23:54.543 طی‌کرد تا به قهرمانی برسد.

پس از او والتری بوتاس از مرسدس بنز دوم شد زیرا مسابقه را با فاصله‌ای 17.973 ثانیه‌ای به اتمام رساند. اما در این بین، لندو نوریس راننده مک لارن با ارائه یک نمایش خارق العاده، توانست مکان سوم را از آن خود نماید. این راننده جوان در 71 دور مسابقات، عمکلرد فوق العاده درشان داشت و مک لارن را به تنهایی تا بالای جدول برد.

امروز در اتریش اما روز خوبی برای لوییز همیلتون نبود زیرا او دچار مشکل فنی شد و کارش را در رتبه چهارم به پایان رساند.

مسابقات جایزه بزرگ بعدی به میزبانی بریتانیا برگزار می‌شود که پیست سیلوراستون میزبان آن خواهد بود. و می‌توان شاهد جدال بزرگ دیگری با اتفاقات ویژه خواهیم بود.

در حال حاضر فاصله ورستپن و همیلتون به 32 امتیاز رسیده و در رده‌ بندی کلی مکس با 182 امتیاز اول بوده و همیلتون با 150 و سرجیو پرز با 104 امتیاز، دوم و سوم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала