Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران با یونایتد به توافق رسیده؛ رئال چاره ای جز فروش ندارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
منچستر یونایتد همچنان به دنبال توافق با رافائل واران ستاره رئال مادرید است، اما تا کنون هیچ توافقی انجام نشده است.

 

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد کماکان به دنبال یک زوج مستحکم در خط دفاعش است و به همین دلیل میخواهد با جذب واران او را زوج هری مگوایر کند تا آسیب های خط دفاعی این تیم بر طرف شود.

بازیکنانی نظیر ژول کونده و پائو تورس نیز مورد توجه یونایتد هستند، اما واران با توجه به این که تنها یک سال از قرادادش با رئال باقی مانده، محتمل تر به نظر میرسد.

طبق گزارش ESPN، واران پیش از آغاز رقابت های یورو 2020 امضای قرارداد جدید را رئال را به طور رسمی رد کرده و این نشان میدهد، مدیران رئال چاره ای جز فروش این مدافع تیم شان ندارند.

اختلاف رئال و یونایتد بر سر قیمت است، رئال 70 میلیون بروی واران قیمت گذاشته، در حالی که یونایتد حاضر است برای این بازیکن 28 ساله 50 میلیون یورو بپردازد.

 

با این حال فابریزیو رومانو گفته است که هنوز "هیچ پیشنهادی رسمی" از سوی یونایتد به رئال داده نشده است و هیچ توافقی هم نهایی نشده است.

گزارش ABC Deportes نشان میدهد رافائل واران با عقد قراردادی 5 ساله به ارزش 12 میلیون یورو (10.3 میلیون پوند) با یونایتد به توافق رسیده است.

در همین حال رسانه های اسپانیایی می گویند، لوس بلانکوس به یونایتد قرارداد 4 ساله با نرخ 7 میلیون یورو (6 میلیون پوند) را پیشنهاد داده است و چانه زنی ها در این خصوص ادامه دارد.

این بازیکن 28 ساله دو هفته دیگر فرصت دارد تا در خصوص آینده اش تصمیم گیری کند، تا زمانی ک اردوی پیش فصل رئال مادرید آغاز نشده باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала