Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود مقتدرانه آرژانتین به نیمه نهایی کوپا روی شانه های مسی

© AFP 2023 / Juan RuizArgentina's Lionel Messi (C) celebrates after defeating Ecuador and qualifying to the 2018 World Cup football tournament, in Quito, on October 10, 2017
Argentina's Lionel Messi (C) celebrates after defeating Ecuador and qualifying to the 2018 World Cup football tournament, in Quito, on October 10, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
 تیم ملی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا 2021 موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اکوادور را شکست دهد تا راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا شود.

به گزارش اسپوتنیک، در این بازی لیونل مسی عملکرد بسیار خوبی داشت و با درخشش خود به تیم ملی آرژانتین کمک کرد تا بتواند با نتیجه سه بر صفر اکوادور را شکست دهد. در واقع لیونل مسی در این بازی روی هر سه گل اثر گذار بود. مسی در این بازی دو پاس گل داد و یک گل زد. تک گل مسی در دقیقه پایانی بازی و روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رسید.

اما لیونل مسی پیش از به ثمر رساندن این گل که حکم یک تیر خلاص را داشت، دو پاس گل داده بود که پاس گل اول او در نیمه اول برای رودریگو دی پائول و پاس گل دوم او هم در دقیقه 84 برای لوتارو مارتینز فرستاده شده بود تا بدین ترتیب این مهاجم اینتر هم در این بازی گلزنی کرده باشد.

به طور کلی درخشش مسی در این بازی باعث شد تا اکنون نگاه ها به طور ویژه ای به سمت او جلب شود و باید دید که او در نیمه نهایی و احتمالا فینال هم بدین شکل عمل خواهد کرد یا باز هم دستش از رسیدن به این جام کوتاه خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала