Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز به کار آنچلوتی با 13 بازیکن در والدبباس + عکس/ویدیو

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
آنچلوتی در رئال مادرید با 13 بازیکن، 19 غایب و 10 جوان اکادمی شروع می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید 44 روز پس از پایان فصل 2020/21 در 22 می، روز دوشنبه به تمرینات پیش فصل خود بازگشت.

صبح روز دوشنبه همه افراد قبل از بازگشت در ساعت 18:00 به وقت اروپا برای اولین جلسه دور دوم حضور کارلو آنچلوتی در این باشگاه، معاینات پزشکی و بررسی‌های معمول را انجام می‌دهند.

آنچلوتی فقط 13 بازیکن از تیم اصلی را در دسترس خواهد داشت. آندری لونین، دنی کارواخال، ناچو فرناندز، مارسلو، آلوارو اودریوزولا، فرلاند مندی، ایسکو، مارتین اودگارد، لوکاس واسکز، ماریانو دیاز، رودریگو، براهیم دیاز و لوکا یوویچ گزارشات خود را به والدبباس ارائه می‌دهند. 16 بازیکن دیگر غایب خواهند بود، در حالی‌که 10 بازیکن داخلی وجود دارد که برای جبران تعداد، از کاستیا و سایر افراد زیر سن قانونی به تمرینات راه می‌یابند.

در غیاب سرخیو راموس که در پایان قراردادش این باشگاه را ترک کرده، مارسلو اولین جلسه تمرینی و اولین دوره پیش فصل را به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید وارد میدان خواهد شد.

آنچلوتی انقلابی را در والدبباس آغاز خواهد کرد، کارکنان فنی او نیز وارد صحنه خواهند شد. یکی از مهمترین ورودی‌ها آنتونیو پینتوس است که پس از جدایی زین الدین زیدان به باشگاه بازگشت. لوئیز لوپیس همچنین چهره‌ای بازگشتی است و مسئولیت دروازه بان‌های باشگاه را بر عهده دارد.

بازگشت پینتوس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا وی به دلیل دقت در امر آمادگی جسمانی مشهور است، نبود وی در فصل گذشته سوالاتی را در این زمینه مطرح کرده بود  زیرا رئال در طول فصل حدود 60 مصدومیت داشت.

 

هفته "امضاها"

تعهدات بین المللی مانع برنامه‌های ابتدایی آنچلوتی می‌شود. روز دوشنبه او به خاطر تعطیلات هنوز 9 بازیکن را در اختیار ندارد که با کشورهای شان در یورو 2020 و کوپا آمریکا حضور داشتند، اگرچه کاسمیرو، ادر میلیتائو و وینیسیوس جونیور هنوز با برزیل در کوما آمریکا حضور دارند.

همچنین مارکو آسنسیو، خسوس وایخو، دنی سبایوس و کوبو پیش از بازی‌های المپیک در تیم‌های ملی خود هستند.

در نتیجه 19 تا 25 جولای کلید بازگشت بازیکنان پس از تعطیلات خواهد بود. در آن هفته گزارش‌های دیوید آلابا، گرت بیل، لوکا مودریچ، رافائل واران، کریم بنزما و تونی کروس برای انجام وظیفه اعلام می‌شود. تیبو کورتوا، ادن هازارد و فد والورده می‌توانند در اواخر همان هفته برگردند. بنابراین در پایان ماه، آنچلوتی باید حدود 80 درصد از ترکیبش را در دسترس داشته باشد.

بازی‌های دوستانه

هنوز چیزی مشخص نشده، اما رئال مادرید سعی دارد حداقل سه بازی برابر حریفان اروپایی ترتیب دهد. به دلیل همه گیر شدن بیماری و محدودیت‌های مداوم در سفر، مکان این دیدارها نیز تا هنوز مشخص نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала