Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت به لیگ برتر اولویت ستاره برازیلی بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی بارسلونا شاید در تابستان سال جاری از این تیم جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا مشکلات مایل عدیده ای پیش رو داشته و قصد دارد برای فصل جدید بخش قابل توجهی از ارقام پرداختی خود برای دستمزد بازیکنان را کاهش بدهد.

Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
ورزش
خبر خوش به بارسا؛ کوتینیو مشتری پیدا کرد

انتظار می رود فیلیپه کوتینیو این هفته به اسپانیا بازگردد و تست های پزشکی رایج بارسلونا که همیشه قبل از آغاز تمرینات آماده سازی پیش فصل برگزار می شود را انجام دهد. آینده هافبک هجومی در بارسلونا روشن است و کیا جورابچیان، مدیر برنامه های این بازیکن 29 ساله به تلاش به منظور یافتن تیمی جدید برای ستاره برازیلی خود ادامه می دهد.

اولویت کوتینیو بازگشت به لیگ برتر انگلستان است اما احتمال انتقال وینگر/هافبک هجومی سابق تیم های اینتر و لیورپول به میلان را نیز نباید رد کرد. گفتنی است قرارداد کوتینیو با بارسلونا تا تابستان 2023 معتبر است.

کوتینیو یکی از بازیکنان مازاد بارسلونا است که باید در این تابستان برای خود مشتری پیدا کند اما دستمزد بالایش و مصدومیت های پرشمار این بازیکن باعث شده تا این کار خیلی سخت باشد و حالا بارسا در تلاش است تا بازیکن برزیلی را به صورت قرضی بفروشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала