Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچینی: بازی اسپانیا سخت تر از بلجیم است؛ انریکه: همه چیز ایتالیا را دوست دارم

© AP Photo / Francisco SecoLuis Enrique
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
سرمربیان تیم ها اسپانیا و ایتالیا با حضور در نشست خبری قبل از دیدار حساس فردا در نیمه نهایی یورو 2020 به سوالات خبرگاران پاسخ و در خصوص این بازی صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 12:30 فردا شب، ورزشگاه ومبلی شهر لندن میزبان دیدار حساس ایتالیا و اسپانیا برای مشخص شدن نخستین فینالیست جام ملت های اروپا خواه بود.

 روبرتو مانچینی سرمربی موفق تیم ملی فوتبال ایتالیا که تیمش با اقتدار و نمایشی جذاب به نیمه نهایی رسیده در خصوص بازی فردا شب گفت:

بازی با اسپانیا متفاوت از بازی با بلجیم و البته و سخت تر است. اسپانیا همیشه می خواهد توپ را روی زمین نگاه دارد. آنها کنترل توپ را بیشتر در اختیار دارند و اگر به بازی های آنان ببینید، این در DNA آن هاست. من فکر میکنم بازی جذابی در پیش است. چیزی که بیش از همه مرا مجذوب می کند، این است که با پیروزی در این بازی می توانیم به فینال یورو برسیم و این از همه چیز مهم تر است.

 غیبت اسپیناتزولا؟

بابت اتفاقی که برای او افتاده خیلی متاسفیم، با کمال تاسف چنین اتفاقاتی در فوتبال می افتد. در پست او امرسون را داریم که بازیکن با کیفیت است.

غیبت هواداران انگلیسی در ومبلی؟

به نظرم ناعادلانه است که هواداران نمی توانند در استادیوم حضور داشته باشند. بازی مقابل تماشاگران بیشتر خیلی بهتر از این شرایط است که عده کمی به استادیوم بیایند.

از سویی دیگر لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز در نشست خبری قبل از تقابل با ایتالیا به توصیف این تیم پرداخت.

امیدوار بودم بازی آسان تری در نیمه نهایی داشته باشیم، اما دیدار سختی با ایتالیا داریم. ایتالیا تیم جالبی هست و فوتبال خوبی بازی می کنند. ایتالیا تیمی است که خوب دریبل می زند و می داند چگونه پرس کند. رویارویی با ایتالیا سخت اما جذاب خواهد بود. هر دو تیم اشتیاق زیادی دارند و سبک بازی شان تقریبا مشابه است.

تقابل کیه لینی و موراتا؟

نگران مهار شدن موراتا توسط کیه لینی نیستم، اما بابت این که تیم بتواند بهترین بازی اش را به نمایش بگذارد، نگرانی هایی دارم. اولین اشتباه ما در این بازی شاید باعث شود بازی در فینال را از دست بدهیم. نباید هیچ اشتباهی داشته باشیم. ممکن است ببازیم، مساوی کنیم یا پیروز شویم؛ اما مطمئنم تیم من هویت خودش را خواهد داشت.

 انتقام آرنج مائورو تاسوتی در جام جهانی 1994؟

به هیچ وجه به دنبال انتقام جویی نیستم و آن صحنه فقط یک بخش از دوران ورزشی ام است. تاسوتی را از نزدیک ملاقات کرده ام، او انسان خوبی است. همه چیز درباره ایتالیا از غذا، قهوه و بستنی گرفته تا مردمان و فوتبالش را دوست دارم. یک سال هم در رم زندگی کردم و تجربه فوق العاده ای بود. از بازی کردن مقابل حریفی چون ایتالیا لذت می بریم و البته در ماه نوامبر در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا به مصاف آن ها خواهیم رفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала