تماس پوتین با رحمان در مورد وضعیت سرحدات تاجیکستان و افغانستان

© Sputnik / Press service of the president of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین و امام‌علی رحمان چالش‌های امنیتی از جانب افغانستان را به بحث گرفتند
پوتین و امام‌علی رحمان چالش‌های امنیتی از جانب افغانستان را به بحث گرفتند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با امام علی رحمان رهبر تاجیکستان در مورد وضعیت سرحدات تاجیکستان و افغانستان تیلفونی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه سرویس مطبوعاتی کرملین آمده است: "وضعیت دشوار سرحدات تاجیکستان و افغانستان ، ناشی از تشدید درگیری های مسلحانه در افغانستان، از جمله در منطقه سرحدی، مفصل مورد بحث قرار گرفت."

دیدار پوتین و امام علی رحمان؛ روسیه پایگاه نظامی خود و نیروهای مسلح تاجیکستان را تقویت می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
دیدار پوتین و امام علی رحمان؛ روسیه پایگاه نظامی خود و نیروهای مسلح تاجیکستان را تقویت می‌کند

پوتین در حین گفتگو آمادگی خود را "برای پشتیبانی از تاجیکستان - هم به صورت دو جانبه و هم در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی" تأیید کرد.

روسای جمهور همچنین برای تقویت بیشتر روابط روسیه و تاجیکستان در زمینه مشارکت و اتحاد استراتژیک اظهار نظر کردند. پوتین و رحمان توافق کردند که تماس ها را در سطوح مختلف ادامه دهند.

قابل ذکر است که روز دوشنبه، مرکز مطبوعاتی قوای سرحدی کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان گزارش داد که پس از نبرد با طرفداران جنبش رادیکال طالبان (ممنوع در فدراسیون روسیه) ، بیش از هزار سرباز افغان به خاک تاجیکستان عقب نشینی کردند. تاجیکستان طی دو هفته گذشته ، شاهد چندین مورد انتقال اجباری نیروهای افغان به خاک تاجیکستان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала