Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق نهایی اینتر و پاریس بر سر اشرف حکیمی

© Sputnik / Grigoriy Sysoyev /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی را Thrill of Victory and Agony of Defeat: Fans Get Emotional During World Cup
اشرف حکیمی را    Thrill of Victory and Agony of Defeat: Fans Get Emotional During World Cup - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن با اینترمیلان بر سر انتقال اشرف حکیمی به پاریس با ارزش 70 میلیون موافقت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرانجام اینترمیلان مبلغ اولیه 90 میلیونی درخواستی خود برای اشرف حکیمی را کاهش داد و حالا رقم 70 میلیون از تیم پاریسی به عنوان هزینه نهایی می‌خواهد.

اکنون فقط آخرین مرحله، آزمایش پزشکی است که سه شنبه آینده انجام خواهد داد. گفته می‌شود که حکیمی پس از آزمایش پزشکی، قرارداد 5 ساله را با باشگاه فرانسوی امضا خواهد کرد.

اشرف در جوانی با تیم بزرگ اروپا (رئال مادرید) بازی کرد اما خیلی زود به بوروسیا دورتموند قرض داده شد و پس از بازگشت به مادرید، مستقیم به اینترمیلان رفت اما آنجا در اولین فصل حضورش سری آ ایتالیا را با نراتزوری به دست آورد ولی حالا او قصد رفتن و فتح فرانسه را دارد.

انتقال این بازیکن فرصت مناسبی برای رئال مادرید است تا 20 درصد از حق فروش بازیکن را به دست آورد، زیرا 5 متغیر در قرارداد وی ذکر شده که به نفع مادرید است. یعنی در صورت تصمیم اینتر برای انتقال وی، تیم رئال حق اولین پیشنهاد را دارد، که رئال آنرا امتناع ورزید اما مبلغی را برای حقوق تمرین بازیکن دریافت خواهد کرد.

پس از بسته شدن این عملیات، پرونده سرخیو راموس بازیکن سابق رئال مادرید نیز می‌تواند فعال شود، پس از جلسه‌ای که نماینده و برادر این بازیکن رِنه راموس پنجشنبه گذشته با هیئت مدیره پاریس برگزار کرد.

پیش از این راموس پیشنهاد دوساله از رئال دریافت نکرد اما پس از پیوستن به پی‌اس‌جی قرار است با ناواس، نیمار، امباپه، دی ماریا و غیره ... و نیز اشرف حکیمی هم تیمی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала