Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار بارسلونا برای تمدید قرارداد با فوق ستارۀ آرجنتینی

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا سعی دارند تا فضای مالی مناسب را برای حفظ لیونل مسی ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، در شرایطی که بارسلونا همچنان به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های خود هستند، فرانسیسکو ترینکائو از نیوکمپ به ولورهمپتون پیوسته و انتظار می‌رود که جونیور فیرپو نیز به لیدزیونایتد بپیوندد.

لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا شرط گذاشت

هر چند جدایی این دو بازیکن بیشترین نگرانی در کتاب حقوق‌های باشگاه بارسلونا نیستند اما پیش از این نیز باشگاه بارسلونا تلاش کرده تا با فسخ قرارداد ساموئل اومتیتی و میرالم پیانیچ موافقت کند زیرا این دو بازیکن بین 16 تا 18 میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرند اما هر دو بازیکن چنین خواسته‌ای را رد کرده‌اند.

بنابراین انتظار می‌رود آنها تابستان امسال در شرایطی بارسلونا را ترک کنند که در حدود 35 میلیون یورو به باشگاه کمک می‌کنند. تمامی موارد مالی که به آنها اشاره شد، فضای مناسب مالی برای لیونل مسی و ثبت قرارداد جدید با این فوق ستاره آرحنتینی را فراهم می‌کند.

ضمن اینکه جدایی احتمالی فیلیپ کوتینیو باعث خواهد شد تا بارسلونا 50 میلیون یورو درآمد بیشتری داشته باشد. البته که بارسا برای این بازیکن برازیلی باید مشتری پیدا کند که میلان ایتالیا جدی‌ترین گزینه برای این موضوع به نظر می‌رسد. علاوه بر بازیکنانی که به آنها اشاره شد، مهره‌هایی هستند که مشتریان کمتری دارند اما بعید نیست که بارسلونا را ترک کنند.

مارتین برایتوایت، کارلس آلنا و کلمنت لنگله بازیکنانی هستند که می‌توانند به فروش برسند و در کنار این چهره‌ها دور از انتظار نیست که آنتوان گریزمان که سالانه 40 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد هم به فروش برسد. بارسلونا می‌داند که باید فضا برای حفظ مسی باز شود اما رسیدن به چنین مهمی بسیار دشوار است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала