Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روپایی زدن ستاره چلسی روی بدن ماهی دردسرساز شد + ویدیو

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
ستاره امریکایی چلسی به خاطر سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش به شیوه‌ای خاص مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهایی که بازیکنان فوتبال اروپا هر یک به شیوه‌ای اوقات فراغت‌شان در تعطیلات تابستانی را سپری می‌کنند؛ کریستین پولیشیچ بازکین چلسی هم دریانوردی را انتخاب کرده است.

پولیشیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2020
کریستین پولیشیچ، هافبک چلسی اردوی آمریکا را ترک کرد

این بازیکن چلسی اما در جریان انجام این کار جنجال‌ساز شد. رو گذشته ویدیوی از ستاره آبی های لندن در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد او در حالی که به همراه دوستانش به ماهیگیری رفته است، روی بدن یک ماهی غول‌آسا که با قلاب ثابت نگه داشته اند، در حال روپایی زدن است.

پولیشیچ در این تصاویر کنترل توپ را از دست می دهد و در آب و روی ماهی بیچاره ای که در حال تقلا بود می افتد. در واکنش به این اتفاق، یه گروه حامی محیط زیست به نام «جامعه سیاره آبی» از پولیشیچی که فصل گذشته 43 بار برای چلسی بازی کرد و 6 گل زد، انتقاد و توئیتی با این مضمون منتشر کرد:«سوء استفاده از یک گونه در خطر انقراض و انتشار کلیپ در فضای مجازی تنزلی جدید است.»

وضعیت این گونه ماهی در دسته "آسیب‌پذیر" طبقه بندی شده است که به آن معنا است که نگرانی فوری برای انقراض این گونه در آینده نزدیک وجود ندارد، هر چند این گونه در خطر انقراض در طولانی مدت است.

پولیشیچ فصل را در حالی به اتمام رساند که به اولین بازیکن آمریکایی تاریخ تبدیل شد که فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала