صحبت تازه بایدن: امریکا به‌زودی استقلال خود را از ویروس کرونا می‌گیرد

© REUTERS / Kevin Lamarqueصحبت تازه بایدن: امریکا به‌زودی استقلال خود را از ویروس کرونا خواهد گرفت
صحبت تازه بایدن: امریکا به‌زودی استقلال خود را از ویروس کرونا خواهد گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا تاکید دارد که کشورش در زمان همه گیری، ترس، درد و از دست دادن را تجربه کرده است، آرزو دارد که دیگر هرگز امریکایی‌ها در چنین شرایطی قرار نگیرند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده می گوید که به‌زودی کشورش می‌تواند استقلال خود را از ویروس کرونا اعلام کند. اما اعتراف کرد که برای این کار امریکایی‌ها باید به مبارزه با ویروس کرونا ادامه دهند.

یک شهر چین به دلیل شناسایی پنج مورد ویروس کرونا بسته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
یک شهر چین به دلیل شناسایی پنج مورد ویروس کرونا بسته شد

او گفت: "چهارم جولای امسال را می تواند یک روز واقعا خاص نامید، هر چند که ما قدم به قدم از تاریکی ویروس همه‌گیر کرونا بیرون می‌شویم. امروز ما بیش از هر زمانی دیگری به اعلام استقلال از یک ویروس کشنده نزدیک شده ایم. این به معنای پایان یافتن مبارزه همرای او نیست. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم".

رئیس جمهور بایدن همچنان یاد کسانی را که جان خود از دست داده اند، گرامی داشت و از کسانی‌که برای امریکا در مبارزه با ویروس کمک کرده‌اند، سپاسگزاری کرد.

او تاکید کرد که کشورش در زمان همه گیری، ترس، درد و از دست دادن را تجربه کرده است، آرزو دارد که دیگر هرگز امریکایی‌ها در چنین شرایطی قرار نگیرند.

بربنیاد آخرین آمارهای رسمی، 67 درصد از نفوس بزرگسال در ایالات متحده واکسین ضد کرونا دریافت کردند. تا حال بیش از 33 میلیون از جمعیت این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده است و بیش از 604 هزار بیمار کرونایی همچنان جان باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала