Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا شرط گذاشت

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا شرط گذاشه است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا چند روز پیش به شکل رسمی قراردادش با بارسلونا به پایان رسید و او پس از 21 سال مسی دیگر هیچ تعهدی به باشگاه کاتالان ندارد.

El delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
ورزش
بارسلونا به تمدید با مسی نزدیک شده است

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا اما در مصاحبه‌های اخیر خود همواره تاکید کرده است که مسی ماندنی است و تنها به دنبال راه حلی برای ثبت نام او در فهرست باشگاه هستند.

در تازه‌ترین مورد هم در این باره، نشریه «مارکا» اسپانیای خبر داده که مسی شرط تمدید قرارداد با آبی اناری ها را شفافیت کامل در مسائل مالیاتی قرار داده است.

بر اساس این گزارش، بارسلونا مشکلات مالی جدی دارد و همین باعث شده است تا ابهام در حقوق‌ها و امور مالیاتی به وجود آید تا جایکه حتا این باشگاه مجبور است که چند بازیکن خود را در تابستان بفروشد و حقوق بازیکنان را هم کاهش دهد.

در همین حال، مسی به خاطر دلیل عدم پرداخت مالیات در بارسلونا به مشکل خورد و حتا دادگاهی هم شد. طبق این گزارش، مسی این بار نمی‌خواهد به مشکل بخورد و پیش از تمدید قرارداد خواستار روشن شدن مسائل مالیاتی شده است.

از باشگاه پی‌اس‌جی به عنوان مقصد بعدی فوق ستاره در صورت عدم توافق با کاتالانی‌ها سخن به میان می‌آید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала