Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامش در متن رسانه ها؛ خودش در آمریکا چکر میزند+ عکس

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
عکس های منتشر شده از ستاره فرانسوی یونایتد، او را در حال خوش گذرانی در آمریکا نشان یدهد.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در حالی که این روزها بیشتر رسانه ها از آخرین وضعیت ستاره فرانسوی منچستریونایتد مینویسیند، اما این بازیکن پس از حذف از یورو 2020 با تیم ملی کشورش در میامی مشغول و سرگرم لذت بردن از تعطیلات است.

خروس ها که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یورو 2020 بودند به صورت ناباروانه و غافل گیر کننده ای در مقابل سوئیس شکست خوردند و از رقابت ها حذف شدند.

حالا پوگبا برای فراموش این شکست و حذف تلخ همراه با همسرش ماریا سالائوس و فرزندانش در یک مرکز خرید بسیار شلوغ در شهر میامی آمریکا دیده شده است.

عکس های منتشر شده از پوگبا در صفحات اجتماعی او را با یک لباس پر از نقش و نگار، یک کلاه پیک سیاه و عینک آفتابی نشان میدهد.

​البته پوگبا در میامی تنها نیست، زیرا هم تیمی سابق پائولو دیبالا که همانند از تعطیلاتش در میامی لذت می برد عکسی در کنار پوگبا در اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته: "ما برگشتیم".

این عکس میتواند شایعات بازگشت پوگبا به تورین را نیز افزایش دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala)

قرارداد این هافبک ارزشمند فرانسوی یک سال دیگر با یونایتد اعتبار دارد و طوری که رایولا مدیر برنامه های پل گفته، ستاره فرانسوی قصد جدایی دارد و یونایتد باید زمینه فروش او را فراهم کند.

یکی از گزینه های مهم دیگر پوگبا در کنار یوونتوس، پی اس جی در فرانسه است که ظاهرا جدی تر هم به نظر میرسد.

اخیرا سایت های فرانسوی مدعی شدند، لئونادرو مدیر ورزشی پاریسی پیشنهاد بزرگی را به پوگبا داده تا او را هم در تیم رویایی تازه تشکیل شده پایتخت نشینان ببینیم.

حال باید دید با پایان تعطیلات آمریکا، پوگبا در خصوص آینده اش چه تصمیمی میگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала