گوشی هوشمند پروازکننده ایجاد شد

© Fotolia / Armada1985سمارت فون
سمارت فون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
عضو شوید
Vivo گوشی هوشمندی را با یک پهپاد داخلی اختراع کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه هالندی LetsGoDigital از به وجود آمدن گوشی هوشمند پرواز کننده خبر داده است.

حق ثبت اختراع در ماه دیسامبر در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت شد، اما این درخواست تا ماه جون منتشر نشد. طبق این سند، این گوشی هوشمند در قسمت انتهایی بدنه دارای طاقچه ای است که پهپاد جمع و جور را در خود جای داده است. این دستگاه از چهار ملخ، یک بتری جداگانه، دو کمره، سه حسگر مجاورت مادون قرمز تشکیل شده است. کواد کوپتر از طریق Wi-Fi و بلوتوث اطلاعات را به تیلفون منتقل می کند.

ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G سامسونگ معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G سامسونگ معرفی شد

در پایان ماه ژوئن ، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) یک حق ثبت اختراع سامسونگ برای یک تلفن هوشمند کشف کرد که قسمت بالای صفحه انعطاف پذیر آن از پرونده جدا می شود. بنابراین ، یک دستگاه هیبریدی می تواند هم به عنوان تلفن و هم به عنوان ردیاب تناسب اندام عمل کند.وایی استفاده می کند. دستگاه پرنده دو دوربین دریافت کرد اما در یک پیکربندی خاص ، این پهپاد دارای چهار دوربین است.

روزنامه نگاران نشریه در مورد این اختراع تردید داشتند. به گفته کارشناسان، کوادروکوپتر دارای ابعاد بیش از حد جمع و جور و وزن کم است، بنابراین به دلیل وزش باد شدید، عملکرد آن در ارتفاعات دشوار خواهد بود. در عین حال، مشخص نیست که آیا Vivo به نوعی آنها را توسعه میدهند یا خیر.

در پایان ماه جون، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) یک حق ثبت اختراع سامسونگ برای یک تیلفون هوشمند کشف کرد که قسمت بالای صفحه انعطاف پذیر آن از پرونده جدا می شود. بنابراین، یک دستگاه هیبریدی می تواند هم به عنوان تیلفون و هم به عنوان ردیاب تناسب اندام عمل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала