Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف ساری در خصوص رونالدو: مدیرت او کار دشواری بود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
مائوریتزیو ساری سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس میگوید، مدیریت رونالدو با توجه به مشخصاتی که دارد کار سختی است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در فصلی که مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس بود، نقش مهمی در قهرمانی تیمش در سری آ داشت.

مائوریتزیو ساری که به تازگی هدایت لاتزیو را بر عهده گرفته در گفتگو با سایت فوتبال ایتالیا در خصوص رونالدو صحبت های جالبی کرده است.

یکی از اتفاقات که سر و صدای زیادی در رسانه های ایجاد کرد، تعویض رونالدو در یکی از دیدارهای ماه نوامبر یووه در رقابت های سری آ بود که رونالدو پس از اینکه ساری او را تعویض کرد، به شدت عصبانی شد، اما ساری سعی کرد خشم اش را بخورد و در مقابل عصبانیت رونالدو واکنشی نشان ندهد.

ساری اظهار داشت که کاپیتان پرتغال در دوران حضورش در تورین بعضی اوقات شرایط خوبی نداشته، اما هر گونه اختلاف با او رد کرد.

ساری به Sportitalia گفت: "مدیریت رونالدو آسان نیست، او یک انسانی که منافع شخصی اش را در تطابق با منافع تیم مسنجد. مطمئناً مدیریت شرایط دشواری است.

"صادقانه بگویم، من فکر می کنم نسبت به مدیریت، در مربیگری موفق هستم و اصلا مدیر خوبی نیستم. من بیشتر از اتفاقات دورن زمین لذت میبرم.

با تمام ها که مدیریت رونالدو سخت است، اما او جنبه های مثبت زیادی دارد، چون در پایان فصل میبنید که رونالدو تاثیر خوبی در تیم داشته و نتایج مهمی را به ارمغان می آورد.

"واضح است که او گاهی اوقات فراتر از باشگاه و تیم است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала