Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیریت رونالدو کار بسیار دشوار است؛ او یک شرکت چند ملیتی است!

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
سرمربی پیشین یوونتوس می‌گوید مدیرت کردن رونالدو کار بسیار دشوار است.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریتزیو ساری، سرمربی 61 ساله ایتالیایی پس از یک سال خانه نشینی در پی اخراجش از یوونتوس، حالا هدایت لاتزیو را برعهده گرفته است.

مائوریسیو ساری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
ورزش
ساری سرمربی لاتزیو شد؛ اعلام رسمی با نماد ساری یعنی سیگار
ساری در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در در خصوص دوران حضورش در یوونتوس و هدایت کریستیانو رونالدو صحبت کرده است. مربی ایتالیایی ابتدا در مورد رونالدو گفت:«مدیریت کریستیانو رونالدو کار آسانی نیست و واقعا شرایط سخت است. او یک شرکت چند ملیتی است، منافع شخصی دارد که باید هم‌راستا با فوتبال باشند. علایق او فراتر از حد طبیعی است، فراتر از تیم یا باشگاه است.»
ساری در ادامه به تمدید قرارداد رونالدو گفت:«خروج رونالدو از یوونتوس؟ این به نیاز باشگاه بستگی دارد. اگر آن ها مجبور هستند در دستمزدها صرفه جویی کنند، باید چنین تصمیمی بگیرند. به نظر من بهتر است باشگاه در چنین شرایطی به جای فروش شش بازیکن، یک بازیکن با دستمزد بالا را بفروشد. اگر هم یوونتوس در چنین شرایطی نیست، باید تیم مناسبی را پیرامون او بسازند
سرمربی پیشین یوونتوس در پایان در مورد خودش گفت:«راستش را بخواهید، من خودم را یک سرمربی در نظر می گیرم تا یک مدیر. من مدیریت را دوست ندارم و این کار حوصله ام را سر می برد. من ترجیح می دهم بیشتر در زمین باشم

ساری برای نخستین بار از زمانی که هدایت لاتزیو را پذیرفت با رسانه ها صحبت کرد؛ او قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرده است تا جانشین سیمونه اینزاگی در المپیکو شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала