Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال ماندن گرت بیل در رئال‌مادرید قوت گرفت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
ستاره ولزی رئال مادرید فصل پیش‌رو برای این تیم بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گرث بیل که فصل اخیر به طور قرضی برای تاتنهام بازی کرد، به نظر می‌رسد در برنامه‌های کارلو آنچلوتی برای فصل 22-2021 قرار دارد.

Luka Modric looks dejected as Paris St Germain players celebrate a goal but he could face jail in his native Croatia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
اصرار مودریچ به ماندن بیل در رئال مادرید

بر اساس گزارش «دیلی‌میل» انگلیس؛ این بازیکن ولزی فصل پیش‌رو در رئال مادرید خواهد ماند و آنچلوتی که اخیراً جانشین زیدان شد، برای فصل پیش‌رو روی او حساب باز کرده است.

ستاره 31 ساله ولزی که در تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله به تاتنهام بازگشت، قرارداد فعلی‌اش با رئال مادرید تا پایان ماه جون 2022 اعتبار دارد.

اخیراً نشریه اسپانیایی «آاِس» مدعی شده بود؛ از آنجایی که جدایی هری کین از تاتنهام در پایان فصل جاری بسیار محتمل است، مدیران باشگاه تاتنهام تلاش خواهند کرد تا قرارداد گرث بیل را قطعی و این بال ولزی را حفظ کنند.

بیل  که در سال 2013 به رئال مادرید پیوست، با این تیم 13 قهرمانی مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. او فصل اخیر آمار 16 گل‌زده و سه پاس گل‌زده را در 34 بازی از خود برجای گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала