Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال پیوستن هالاند به چلسی بیشتر شده است

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
گفته میشود پس از درخشش چلسی زیر نظر توماس توخل، نظر ستاره دورتمند در خصوص این تیم تغییر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دین جونز کارشناس سرشناس نقل و انتقلات در انگلیس معتقد است که عقیده و دل بستگی هالاند برای پیوستن به چلسی نسبت به حداقل یک ماه پیش خیلی تغییر کرده و احتمال انتقال ارلینگ به لندن، محتمل تر شده است.

به گفته وی، پس از موفقیت فوق العاده چلسی با هدایت توماس توخل که مهم ترین آن قهرمانی در لیگ قهرمانان بود، این پدیده نروژی که نظر خیلی از تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است، برای پوشیدن پیراهن آبی های لندن راغب تر به نظر میرسد.

به گفته جونز، پیوستن هالند به چلسی او را در کنار ورنر و کای هاورتز، این تیم را به یکی از قدرتمند ترین تیم های حاضر حال اروپا تبدیل خواهد کرد و این ستاره های جوان میتوانند افتخارات زیادی برای چلسی کسب کنند.

​البته باید دید چلسی توانایی پرداخت هزینه سنگین 180 میلیون یورو که دورتمند برای فروش ستاره ای در این تابستان قیمت گذاری کرده را دارد یا خیر.

پدیده طلایی دورتمند که در رادار تیم های دیگری مثل سیتی، بارسا و رئال مادرید نیز است، فصل گذشته 41 گل در 41 بازی برای بوروسیا دورتمند به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала