تبدیل شدن روز استقلال امریکا به روز قتل عام

© REUTERS / Hannah Beierتبدیل شدن روز استقلال امریکا به روز قتل عام
تبدیل شدن روز استقلال امریکا به روز قتل عام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
همزمان با روز استقلال ایالات متحده امریکا در 379 رویداد تیراندازی 142 نفر جان باخته اند. 
Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2017
ترامپ روز استقلال امریکا را به امریکایی ها شادباد گفت

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ای امریکایی دیلی میل بر پایه داده های گروه پژوهشی آرشیو خشونت با جنگ افزار که رویدادهای خشونت را در این کشور رصد می کند، گزارش داده است، که در تعطیلات آخر هفته تعطیل، همزمان با روز استقلال ایالات متحده، یک قتل عام خونین در این کشور رخ داد: 142 نفر در نتیجه 379 حادثه تیراندازی جان خود را از دست دادند. 

بیشتر این حوادث در شیکاگو ثبت شده است - 92 مورد تیراندازی در آنجا رخ داده است، که در جریان آن 16 نفر جان خود را از دست دادند، 76 نفر دیگر زخمی شدند.

در جایگاه دوم فیلادلفیا قرار دارد، که در آخر هفته هفت نفر کشته، 17 نفر زخمی و 21 نفر دیگر در درگیری های مختلف زخمی شدند.

در همین زمان، بر پایه گزارش فاکس نیوز، 21 رویداد از 2 جولای تا 4 جولای در نیویورک شناسایی شد، 26 نفر در میان قربانیان بودند، که در مقایسه با سال گذشته، در همین روزها، 30 شهروند در 25 مورد استفاده از سلاح گرم زخمی شدند.

سی ان ان خاطرنشان کرده است، که در سال 2021 در مقایسه با سال گذشته، تعداد این جرایم به طور چشمگیری در کل شهر افزایش یافته و این رقم 40 درصد جهش کرده است.
بایگانی برای خشونت با اسلحه اشاره کرد، که ایالات متحده طی شش ماه گذشته شاهد یک روند افزایشی نگران کننده در جرایم خشن اسلحه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала