Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدیدترین خبر درباره رونالدو و یوونتوس

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOاللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي
اللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
مدیربرنامه‌های رونالدو به زودی با سران باشگاه یوونتوس درباره آینده فوق ستاره پرتگالی مذاکره خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های ایتالیایی خبر داده اند که سران باشگاه یوونتوس به زودی با مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو دیدار خواهند کرد تا درباره آینده این فوق ستاره تصمیم‌گیری کنند.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
ورزش
از خود گذری رونالدو برای ماندن در یوونتوس

بر اساس نشریه ایتالیایی «کالچومرکاتو»، رونالدو به احتمال زیاد با بیانکونری تمدید خواهد کرد اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. این سایت بر این باور است که احتمالاً رونالدو و مدیربرنامه‌هایش برای عقد قراردادی جدید با یوونتوس در جلسه پیش روی طرفین صحبت کنند.

تاکنون نه رونالدو رسما درخواست ترک را کرده و نه یوونتوس تلاشی برای جدایی از رونالدو داشته است و هر روزی که بدون انتشار خبر جدیدی در این باره می گذرد، دو طرف را به ادامه همکاری نزدیک تر می کند.

هر روزی که بدون خبری جدید درباره آینده او منتشر می‌شود، فوق ستاره پرتگالی به ماندن در تورین نزدیک‌تر می‌شود. با این حال فدریکو کروبینی، مدیرورزشی جدید بانوی پیر طی چند روز آینده قرار است با ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رونالدو ملاقاتی داشته باشد تا درباره آینده او مذاکره کند هرچند بعید به نظر می‌رسد که او بدون دریافت پیشنهادی مناسب حاضر به ترک یوونتوس باشد.

انتظار می رود که در دیدار قریب‌الوقوع مدیران یووه با مندس، آنها با صراحت در مورد آینده صحبت کنند و در نهایت تصمیم خود را بگیرند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала