سربازان پایگاه 201 فدراسیون روسیه در تاجیکستان آمادگی رزمی سامانه های اس-300 را بررسی کردند

© Sputnik / Амир Исаев /  مراجعه به بانک تصاویر سربازان پایگاه 201 فدراسیون روسیه در تاجیکستان آمادگی رزمی سامانه های اس-300 را بررسی کردند
سربازان پایگاه 201 فدراسیون روسیه در تاجیکستان آمادگی رزمی سامانه های اس-300 را بررسی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
آزمایش آمادگی رزمی دفاع هوایی سامانه ای اس-300 در پایگاه نظامی 201 روسیه در تاجیکستان انجام شد. 
لوروف: روسیه بودجه ساخت پست مرزی تاجیکستان و افغانستان را تأمین می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
لوروف: روسیه بودجه ساخت پاسگاه مرزی تاجیکستان و افغانستان را تأمین می کند

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی روز سه شنبه به اسپوتنیک گفت: آزمایش آمادگی رزمی دفاع هوایی در پایگاه نظامی 201 روسیه در تاجیکستان انجام شد.

منبع به آژانس گفت: "خدمه لشکر سیستم های موشکی ضدهوایی اس-300 هشدار داده شدند. در هنگام بررسی، نیروهای وظیفه اهداف پر سرعت دشمن فرضی را پیدا کردند".

وی توضیح داد، که سربازان اقدام به توقیف، اسکورت و پرتاب الکترونیکی موشک های هدایت شونده ضدهوایی به اهداف هوایی کردند، که از روشهای مدرن حمله هوایی دشمن شبیه سازی شده از جهات مختلف و در ارتفاعات مختلف تقلید می کند.

سرویس مطبوعاتی گفت: "افزون بر این، در طول تمرین استانداردهای بارگیری دوباره ای سامانه های اس-300 با موشک تهیه شد و واحدهای امنیتی و دفاعی مسائل دفع حمله گروه های خرابکاری و شناسایی مشروط (DRG) به مواضع رزمی را بررسی کردند".

مجموعه لشکر سیستم های موشکی ضدهوایی اس-300 وظیفه رزمی آزمایشی پایگاه نظامی 201 روسیه را دارد. وظایف اصلی این مجموعه پوشش اشیا این مجموعه روسی از سلاح های حمله هوافضا و همچنین پدافند هوایی منطقه امنیت جمعی آسیای میانه است. افزون بر این، جنگنده های ضد هوایی روسی در تاجیکستان 20 سیستم موشکی ضد هوایی پیشرفته ای قابل حمل روسی «ویربا» را دریافت کرده اند.

یادآوری می کنیم، که پایگاه 201 نظامی مستقر در تاجیکستان بزرگترین تأسیسات نظامی روسیه در خارج از مرزهای آن است، که در دو شهر - دوشنبه و باختر واقع شده است. شامل تفنگ موتوری، تانک، توپخانه، واحدهای شناسایی، واحدهای پدافند هوایی، نیروهای اشعه، حفاظت شیمیایی و بیولوژیکی و ارتباطات است.

پیش از این ، آندری رودنکو معاون وزیر امور خارجه روسیه گفته بود، که پایگاه 201 نظامی روسیه در تاجیکستان به هر آنچه لازم است برای ارائه کمک به دوشنبه برای حل اوضاع در مرز با افغانستان مجهز است.

حمدالله محب مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان پیشتر در مصاحبه با اسپوتنیک گفته بود، که اوضاع در شمال این کشور جایی که طالبان تعدادی از مناطق را تصرف کرده و به پیشرفت خود ادامه می دهند، بسیار جدی است، اما کابل امیدوار است که دوباره این مناطق را به کنترل خود در بیاورد. به گفته وی، نیروهای دولتی در حال برنامه ریزی برای ضد حمله در مناطق شمالی هستند. یک منبع در رهبری کمیته ایالتی امنیت ملی تاجیکستان به اسپوتنیک گفت، که طالبان در حال حاضر بیش از 70 درصد خط مرز ایالتی با این جمهوری را در اختیار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала