Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک استوری و هزار حرف؛ امباپه در پاریس ماندنی شد؟+ عکس

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
عضو شوید
در حالی که حرف و حدیث های زیادی در خصوص آینده امباپه وجود دارد، این ستاره فرانسوی با گذاشتن یک استوری در حسابش، گمانه زنی ها را بیشتر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک سال دیگر از قرارداد امباپه با پی اس جی باقی مانده و گمانه زنی ها برای ماندن و رفتن او از پاریس زبان زد صفحات اجتماعی و رسانه ها است.

در حال حاضر تنها دو تیم رئال مادرید و لیورپول برای جذب امباپه اعلام آمادگی کرده اند و هر چند با وجودی که به صورت رسمی تا کنون برای انتقال او اقدامی نکردند، اما همه چیز به خود امباپه و باشگاه فرانسوی بستگی دارد.

در طی چند روز گذشته رسانه های فرانسوی ادعا کردند، امباپه به صورت مستقیم به مدیران تیمش اعلام کرده، قصد تمدید ندارد و حتی حاضر است آخرین سال قراردادش را هم با این تیم سپری کند.

اگر این اتفاق رخ دهد به این معناست که پی اس جی از فروش او نمیتواند درآمد زایی کند، ولی به جایش میتواند یک فصل دیگر از توانایی این ستاره در تیمش استفاده کند.

با تمام این حرف و حدیث ها، ساعاتی پیش امباپه با استوری ورزشگاه پارک دو پرنس و نوشتن جمله: پی اس جی خانواده من است، به شایعات ماندنش در جمع پاریسی ها دامن زد.

​این استوری میتواند دو حالت داشته باشد، یکی ماندن یک ساله و جدایی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان آینده، و یا هم تمدید قرارداد که اگر این طور باشد، باید منتظر امضای قرارداد جدید او با پاریسن جرمن باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала