ثروتمندترین مرد جهان ثروتمندتر از گذشته شد

© AP Photo / Brent N. Clarkeثروتمندترین مرد جهان ثروتمندتر از گذشته شد
ثروتمندترین مرد جهان ثروتمندتر از گذشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
ثروتمندترین فرد جهان با افزایش دارایی هایش بار دیگر رکورد ثروت را شکست.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از بلومبرگ، در پی اعلام نتایج معاملات سهام، جف بزوس، ثروتمندترین مرد جهان و بنیانگذار شرکت آمازون 8.44 میلیارد دالر ثروتمندتر از گذشته شد.

در مجموع ، دارایی بزوس به 211 میلیارد دالر رسید. این مبلغ برای کارفرمایانی که تاکنون در رتبه بندی این نشریه جا گرفته اند ، به یک رکورد تبدیل شد.

در تاریخ 5 جولای جف بزوس، بنیانگذار آمازون، غول تجارت الکترونیکی آمریکایی، در بیست و هفتمین سالگرد شرکت، سمت مدیرعاملی خود را ترک کرد، اندی جاسی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت معرفی شده است.

درآمد صدهزار دالری هکرها از حساب توییتر ایلان ماسک، بیل گیتس و جف بزوس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2020
درآمد صدهزار دالری هکرها از حساب توییتر ایلان ماسک، بیل گیتس و جف بزوس

بزوس در ابتدای سال جاری اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری خواهد کرد و در ماه می اعلام کرد که وظایف خود را در 5 جولای به اندی جاسی تحویل خواهد داد.

جف بزوس که از زمان تاسیس این شرکت در 5 جولای 1994 مدیر عامل شرکت بوده است، رئیس هیئت مدیره شد.

بزوس با بیان اینکه تمرکز خود را روی پروژه‌های دیگر از جمله سفر به فضا خواهد گذاشت، با انتشار پستی در حساب شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام  اعلام کرد که در 20 جولای با برادرش مارک بزوس به یک سفر فضایی خواهد رفت.

آنها همچنین قصد دارند در این سفر فضایی اویل فنک،  خلبان 82 ساله را نیزبا خود ببرند. او در دهه 1960 آموزش دید، اما پس از آن پروازها لغو شد و او هرگز  موفق به رفتن به فضا نشد. صندلی سرنشین دوم این ان فضاپیما به قیمت 28 میلیون دالر حراج شد. نام خریدار هنوز اعلام نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала