Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بارسا به ویدیوی نژادپرستانه گریزمن و دمبله: متاسفیم و آن‌ها را مجازات می‌کنیم

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در رابطه به حواشی اخیری که ستاره‌های فرانسوی این تیم ایجاد کرده‌اند، بیانیه‌ای رسمی صادر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا بدنبال انتشار ویدیویی که صحبت های نژادپرستانه دمبله و گریزمان را افشا کرده اقدام به انتشار بیانیه ای رسمی کرد. باشگاه بارسلونا در این بیانیه به صورت عمومی عذرخواهی کرده و گفته که حق مجازات برای این بازیکنان را دارد.

بارسلونا نوشت:

"باشگاه بارسلونا از نارضایتی هواداران و شرکای جاپانی، آسیایی و اعضای باشگاه در پی انتشار ویدیویی که چند روز قبل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و عدم احترام دو بازیکن تیم اول ( دمبله و گریزمان) نسبت به کارمندان هتلی که در آن اقامت داشتند را نشان میداد بسیار متاسف است.

این نگرش اصلا منطبق با ارزش‌هایی که بارسلونا دارد و از آن دفاع میکند نیست. ارزش هایی که باشگاه و شرکای بارسلونا باید از آن محافظت کنند و این اعتقاد در تمام سطوح باشگاه از هئیت مدیره گرفته تا مدیران اجرایی و بازیکنان در تیم های مختلف ورزشی باشگاه وجود دارد.

باشگاه متعهد به بهبود آموزش های خود در زمینه نژاد و تنوع است. در بارسلونا جایی برای نژادپرستی و یا تبعیض وجود ندارد.

باشگاه مایل است از تمام هواداران و شرکای باشگاه که از تابستان 2019 احساس ناراحتی میکنند علنا عذرخواهی کند، زمانی که مدیریت و مسئولیت باشگاه برعهده مدیران و تیم اجرایی قبلی است. هیئت مدیره امروز خود را متعهد به جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی میداند.

بازیکنان قبلا پشیمانی خود را نشان داده و از هواداران و شرکای جاپانی عذرخواهی کرده اند و باشگاه برای این مساله ارزش قائل است. با این حال بارسلونا حق انجام اقدامات داخلی که مناسب تشخیص میدهد را برای خود محفوظ میداند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала