Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بینی خبیب از مبارزه سوم داستین با مک گرگور

© Sputnik / Said TsarnaevRussian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov
Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
حبیب نورمحمدوف قهرمان افسانه‌ای مبارزات آزاد، سومین مبارزه کانر مک گرگور و داستین پوآیر را به نفع داستین پیش بینی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ حبیب نورمحمدوف قهرمان شکست ناپذیر افسانه‌ای دنیای مبارزات آزاد در مورد برنده مبارزه داستین پوایر و مک گرگور پیش بینی خود را انجام داد که داستین با آن موافق است.

نورمحمدوف قبل از بازنشستگی در سال گذشته با رکورد 29 پیروزی و هیچ باخت، از جمله برتری برابر مک گرگور و پوآیر، نام‌اش را به عنوان یک قهرمان افسانه‌ای و بدون شکست ثبت تاریخ کرد. مبارز روسی اکنون پیش بینی کرد که پوآیر در سومین مبارزه با مک گرگور به برتری خواهد رسید.

قهرمان سابق سبک وزن به UFC روسیه گفت: "این همان [مبارزه قبلی] است. اگر کار در روند اول تمام شود، من کانر را برنده فکر می‌کنم، ولی از دور دوم و بعد داستین پیروز می‌شود."

در حالی‌که هر دو مبارز پیش از این برابر خبیب شکست خورده‌اند اما داستین باورمند است که هرچه مبارزه آنها بیشتر طول بکشد، او بهتر می‌تواند مک گرگور را ببرد.

داستین پوآیر گفت: "من فکر می‌کنم با هر مبارزه، نه فقط با کانر، من شروع به گرفتن ریتم و زمان بندی‌ام می‌کنم، این می‌تواند برای هر کسی بد باشد. من واقعاً معتقدم که من یکی از بهترین مبارزان سبک وزن در جهان هستم و هرچه مدت بیشتری در آنجا باشم، راحت‌تر پیروز می‌شوم و برای حریف‌ام بدتر می‌شوم. بسیاری از افراد کاردیو کانور را مطرح می‌کنند، آنها فکر می‌کنند او ممکن است در دور چهارم و پنجم دوام نیاورد اما من حتی به آن چیزها در اردو فکر نمی‌کنم."

داستین اضافه کرد: "من انتظار دارم كه این پسر به مدت 25 دقیقه سرعت خود را افزایش دهد، اگر به آن نقطه برسیم شنبه شب متوجه خواهیم شد، اما من بهترین نتیجه را از حریف خود دارم. من فقط می‌دانم که هرچه جنگ ادامه یابد و طولانی شود، من جنگنده بهتری خواهم بود."

حبیب در حالی این مبارزه پیش بینی می‌کند که دور اول رقابت دو مبارز با تصمیم داوران به سود کانر مک گرگور پایان یافت اما در مسابقه دوم، داستین پوآیر توانست حریف ایرلندی خود را در روند دوم ناک اوت نماید.

آنها برای اولین بار در اندرکارت UFC 178 در سال 2014 جنگیدند، که ستاره ایرلندی با یک حذفی زود هنگام فقط در عرض دو دقیقه برنده شناخته شد و برنده شنبه شب انتظار می‌رود که اولین مدعی کسب عنوان قهرمانی سبک وزن سبک وزن باشد تا در مقابل چارلز اولیویرا وارد قفس شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала