Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن در آستانه جدایی؛ مهاجم فرانسوی برای رفتن آزاد است

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمان قصد دارد بارسلونا را ترک کند زیرا باشگاه به خاطر وضعیت نابسامان مالی به دنبال جبران هزینه انتقال 108 میلیون پوندی‌اش است.

به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی نشر شده که گویا بارسلونا قصد دارد آنتوان گریزمان را در پیشنهادی برای جبران بخشی از هزینه انتقال سنگین 108 میلیون پوندی‌اش، به فروش برساند.

غول اسپانیایی قبل از کرونا و در سال 2019 با مبلغ هنگفتی به خدمت گرفت، از آن زمان به بعد به نقل از Football.London آنها در تنگنای مالی سختی قرار گرفته‌اند و فروش این بازیکن 30 ساله را بخشی از راه حل می‌دانند.

شاگردان رونالد کومان در موقعیت نامطلوبی قرار دارند که قادر به ثبت خریدهای جدید سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای در آستانه فصل جدید نبودند.

آنها قبلاً بیش از 40 درصد از سقف مالی حقوقی که توسط لالیگا تعیین شده و جدایی گریزمان می‌تواند به تغییر این مورد کمک کند.

آنچه کار را برای بارسا آسان می‌کند این است که ستاره فرانسوی با وجودی‌که قراردادش تا سال 2024 است اما گفته می‌شود برای جدایی از نیوکمپ آزاد می‌باشد.

با وجود 13 گل و ارائه هفت پاس گل در فصل گذشته، این مُهاجم در بازی‌های خارج از خانه دشوار بوده است.

شایعاتی هم وجود دارد که بازیکن فرانسوی رابطه خوبی با لیونل مسی رهبر تیم ندارد، اتفاقی که هر دو بازیکن آن را تکذیب کرده‌اند و حالا در صورتی که پیشنهادی 100 میلیون پوندی منچسترسیتی برای هری کین از سوی تاتنهام رد شود، گریزمن برنامه B سیتی‌زن‌ها خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала