اعطای بلند ترین نشان دولتی مجارستان به وزیر صنعت و تجارت روسیه

© Sputnik / Timur Batyrshin /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال تایید واکسن «اسپوتنیک وی» در اتحادیه اروپا در اوایل ماه مارس
احتمال تایید واکسن «اسپوتنیک وی» در اتحادیه اروپا در اوایل ماه مارس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
عضو شوید
وزیر خارجه مجارستان، به دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه، بالاترین نشان دولتی را اعطا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پیتر سیارتو، وزیر خارجه مجارستان به دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه، بالاترین نشان دولتی (نشان افتخار درجه 3)، برای خارجی ها "صلیب متوسط ​​ ستاره دار" این کشور را به دلیل مشارکت در واکسیناسیون ضد ویروس کرونای مجارستان اعطا کرد.

 دانشمندان مصونیت و اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی را تأیید کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
دانشمندان مصونیت و اثربخشی واکسن "اسپوتنیک وی" را تأیید کردند

پیتر سیارتو در مراسم اهدای جایزه در INNOPROM 2021 خاطر نشان کرد که واکسن روسی «Sputnik V» جان یک میلیون مجارستانی را نجات داد.

سیارتو گفتک "من مکالمه تلفنی خود را در تاریخ 30 اکتبر به خاطر دارم، زمانی که برای اولین بار در مورد امکان تهیه واکسن روسی سوال کردم. در ماه جنوری، پس از مذاکرات طولانی و جدی ، قرارداد امضا شد. ما دو میلیون دوز واکسن «Sputnik V» دریافت کردیم".

به گفته وزیر خارجه مجارستان، در حال حاضر آنها 99.9 درصد از این واکسن را استفاده کردند، یعنی تقریباً یک میلیون شهروند مجارستانی با آن واکسینه شده اند".

به گفته وی، اگر قرارداد امضا نمی شد و كنترل شخصی مانتوروف نمی بود، مجارستان نمی توانست به سرعت كار واكیناسیون در اتحادیه اروپا، انجام دهد.

واکسن اسپوتنیک وی  بر روی یک پلت فرم ناقل آدنو ویروس انسانی اثبات شده و کاملاً مطالعه شده و از دو وکتور مختلف برای دو دوز استفاده می کند تا ایمنی با دوام بیشتری ایجاد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала