Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور در فینال دیگر رویا نیست؛ انگلیس در شب تاریخی لندن حریف ایتالیا در فینال شد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس
گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
تیم فوتبال انگلیس با برتری در مقابل دنمارک حریف ایتالیا در دیدار نهایی رقابت های یورو 2020 شد.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های اروپا تیم های انگلیس و دنمارک در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار

مسابقه فوق العاده حساس دو تیم در شرایطی آغاز شد که در نشست خبری ستاره های دو تیم به شدت برای هم کوری خواندند و برای پیروزی در این مسابقه خط و نشان کشیدند.

گل اول مسابقه را تیم دنمارک به زیبا ترین شکل ممکن به ثمر رساند، گلی که روی یک شوت دفع ناپذیر توسط دامسگارد به ثمر رسید تا پیکفورد پس از 5 بازی کلیت شیت متوالی سرانجام دروازه اش باز شود.

این گل عمر زیادی نداشت، زیرا با شروع فشار انگلیس روی دروازه حریف، انگلیسی ها 9 دقیقه بعد روی یک حمله سریع به گل رسیدند.

پاس رو به بغل هری کین برای استرلینگ و در ادامه هم گل بخودی کیائر کپیتان دنمارک بازی را یک بر یک مساوی کرد تا انگلیس نیمه اول را بازنده به رختکن نرود.

 

​با شروع نیمه دوم انتظار میرفت دو تیم هر چه در چانته داشتند باشند را در میدان رو کنند، اما در نهایت 45 دقیقه دوم این مسابقه پر افت و خیر گلی نداشت و جدال دو تیم پس از واکنش های متعدد اشمایکل با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید تا بازی حساس انگلیس و دنمارک مثل بازی دیشب ایتالیا و اسپانیا به وقت های اضافی کشیده شود.

وقت های اضافی نیز حملات دو تیم آغاز شد تا این که انگلیس سرانجام روی فشار زیادی که ایجاد کرد در دقیقه 101 روی حرکت انفرادی ستاره اش رحیم استرلینگ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پنالتی که پس از تشخیص VAR گرفته شد و هری کین آن را به شکل نفس گیری به گل تبدیل کرد. در حالی که ضربه اول کین را اشمایکل گرفت، اما هری روی توپ ریباند توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی در 15 دقیقه اول وقت های اضافی 2 بر 1 به سود انگلیس تمام شود.

15 دقیقه دوم وقت های اضافی نیز به سود انگلیس تمام شد و سه شیرها با تکیه گل طلایی هری کین با شکست دنمارک سخت کوش، راهی فینال جام ملت های اروپا شدند. شاگردان شایسته گرت ساوت گیت در حالی حریف ایتالیا در فینال رقابت ها شدند که پس از 55 سال انتظار خود را به دیدار نهایی رسانده اند و بدون شک سرمربی سه شیرها نشان داد بهترین سرمربی چند دهه اخیر تیم ملی پر ستاره انگلیس بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала