Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: پی‌اس‌جی بهترین باشگاه برای تداوم کسب پیروزی هاست!

© REUTERS / ANDREW BOYERSراموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن به صورت رسمی سرخیو راموس را به عنوان خرید جدید این باشگاه معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاری‌سن‌جرمن لحظاتی پیش با انتشار فیلمی از امضای قرارداد 2 ساله با سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید خبر داد.

سرخیو راموس بازیکن رئال مادرید    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
رسمی؛ «سرجیو راموس» با قرارداد 2 ساله به پی‌اس‌جی پیوست
راموس پس از امضای قرارداد رسمی اظهار داشت:«از پیوستن به پاری‌سن‌جرمن بسیار خوشحالم، این یک تغییر بزرگ در زندگی من است، یک چالش جدید و روزی است که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم
راموس در ادامه گفت:«خیلی خوشحالم که عضو پروژه جاه طلبانه پاریسن ژرمن شدم. من بازیکن سخت کوشی هستم و تمام تلاشم را می‌کنم باز هم عناوین جدیدی را بدست آورم.»
ناصرالخلیفی، رییس پاری‌سن‌جرمن درباره جذب راموس گفت:«ما خوشحالیم که اعلام می‌کنیم راموس به باشگاه ما پیوسته است. سرخیو یک فوتبالیست کامل و یکی از بهترین مدافعان تاریخ است. او یک رقیب طبیعی، یک رهبر و یک بازیکن حرفه ای و عالی است.»
الخلیفی در ادامه گفت:«تجربه عالی و جاه طلبی‌های او کاملاً با باشگاه سازگار است من از دیدن او با پیراهن پاریسن ژرمن افتخار می‌کنم و می‌دانم هواداران ما به خوبی از او استقبال خواهند کرد.»

سرخیو راموس بعد از 16 ساله بازی برای رئال مادرید در نهایت به دلیل تمدید نشدن قراردادش از این تیم جدا شد. دستمزد سالیانه کاپیتان سابق رئال در پاریس سالیانه 15 میلیون یورو است.



نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала