پنج مرد جنگی؛ نوشته تازه کاربران افغان به حمایت از مسئولان ملکی و نظامی ولایت غزنی

© REUTERS / Ahmad Masoodپنج مرد جنگی؛ نوشته تازه کاربران افغان به حمایت از مسئولان ملکی و نظامی ولایت غزنی
پنج مرد جنگی؛ نوشته تازه کاربران افغان به حمایت از مسئولان ملکی و نظامی ولایت غزنی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
شماری از کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی از مسوولان ملکی و نظامی ولایت غزنی تقدیر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، شاه حسین مرتضوی مشاور مشاور ارشد فرهنگی رییس جمهور در فیس‎‌بوک نگاشته است که در نشر خبر سقوط ولسوالی ها یک هیجان جالب و عجیب برای برخی کاربران در فضای مجازی دیده می شود.

آقای مرتضوی می افزاید: "برخی ها فکر می کنند سبقت در نشر چنین خبرها ثواب دارد. دیشب در باره ولسوالی ناهور نیز چنین خبر ها سبب مشکلات شد، اما پنج سرباز قهرمان و وطندوست برای ساعت ها قومندانی امنیه ناهور را حفظ کردند، تا اینکه نیروهای کمکی به محل رسید".
در ادامه نوشته آمده است: "شب تا صبح شاهد زحمت ها و تلاش های صادقانه مسوولان ملکی و نظامی ولایت غزنی، مسوولان ولسوالی های جاغوری و مالستان، شماری از وکلای محترم غزنی و شورای ولایتی برای نجات ناهور بودم. این احساس بزرگ میهنی و کار مشترک الگو برای همه است".

علی شیر شهیر یکی از خبرنگاران افغانستان به حمایت از پنج سرباز در صفحه‌اش نگاشته است: "اگر معامله‌ای در کار نباشد، پنج سرباز راستین می‌تواند از جغرافیایی به پهنای ناهور دفاع کند".

محمد عیسی انوری، کاربر افغان در صفحه اش می‌نویسد که دوستان ناهور سقوط نکرد، نیروها امنیتی از مالستان و جاغوری به کمک نیروهای مستقر در ولسوالی ناهور رسیدند و تروریستان پس از ساعت ها جنگ و درگیری با نیروهای امنیتی شکست خوردند. با حفظ ولسوالی ناهور ولسوالی های مالستان و جاغوری نیز امنیت بیش تر یافتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала