Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعطیلات رونالدو چگونه می‌گذرد؟ + عکس

© Photo / CRISTIANO RONALDO CR7 underwear/screenshotCRISTIANO RONALDO CR7 underwear
CRISTIANO RONALDO CR7 underwear - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از حذف تیم ملی پرتگال از رقابت‌های یورو، به تعطیلات رفته است و این روزها اوقات بیشتری را با خانواده‌اش سپری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، چند هفته‌ای است که ستاره های بزرگ فوتبال دنیا در تعطیلات تابستانی به سرمی برند و برخی از بازیکنان نیز پس از حذف تیم‌های شان از رقابت‌های ملی، به تازگی به تعطیلات رفته اند.

 یکی از این بازیکنان که تعطیلات پُر زرق و برقی نیز دارد، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس است که پس از حذف تیم ملی کشورش از رقابت‌های یورو، به تعطیلات رفته است و روزهای خوشی را در کنار خانواده‌اش سپری می‌کند.

رونالدو این روزها روی کشتی تفریحی 5.5 میلیون پوندی‌اش همراه خانواده در سواحل اقیانوس آتلانتیک در حال استراحت و سپری کردن تعطیلات است.

وی از آغاز تعطیلاتش تا این دم 5 عکس در شبکه‌های اجتماعی نشر کرده است که نشان می‌دهد وی در کشتی با نامزدش جورجینا رودریگز و فرزندان‌شان به شنا و خوش‌گذرانی می‌پردازد.

کشتی‌ای که رونالدو در آن به سیاحت رفته است، «آزیموت بنت» نام دارد و آن را سال گذشته به ارزش 5.5 میلیون پوند خریداری کرده است. این کشتی 26.8 متر طول دارد و در«ورسیلیا» ایتالیا ساخته شده است. آزیموت داری 5 کابین می‌باشد و دارای دو هال آفتاب دار برای استراحت است و سالونی بزرگ و یک طعام خانه شیک نیز است.

رونالدو در روزها تعطیلات تبلیغاتی از هوتلش نیز داشته و عکس‌هایی از هوتل 4 ستاره پاستانا که از هوتل‌های زنجیره‌ای این بازیکن می‌باشد، را در شبکه‌های اجتماعی به نشر سپرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала