Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راشد خان، کاپیتان بازی‌های «20 آوره» کریکت افغانستان انتخاب شد

© Photo / ACB / ACBراشد خان آرمان
راشد خان آرمان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
راشد خان، عضو تیم ملی کریکت افغانستان، کاپیتان تیم ملی کریکت کشور در بازی‌های «بیست اوور» شد.

به گزارش اسپوتنیک، کریکت‌ بورد افغانستان اعلام کرده که راشد خان به عنوان کاپیتان جدید بازی‌های "بیست اووره" تیم ملی کریکت کشور انتخاب شده است. ادارۀ کریکت افغانتسان همچنین اعلام کرده که نجیب زدران در این بازی‌ها نایب کاپیتان تیم ملی کریکت خواهد بود.

راشد خان، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
راشد خان به 50 بازی بیست آوره با پیراهن تیم ملی رسید + عکس

بورد کریکت افغانستان در مورد انتخاب راشد خان به عنوان کاپیتان تیم ملی کریکت گفت:«نظر به تجربه‌ها، دستاوردها و درخشش عالی او در بازی‌هایی که در سطح جهانی انجام داده است و نیز توانایی‌های که در این زمینه دارد، می‌تواند در رقابت‌های تی20 که در ماه‌های پیش رو برگزار می‌شود، تیم ملی کریکت افغانستان را نیز به موفقیت‌ و برتری برساند.» 

راشد خان پیش از این نیز کاپیتان تیم ملی کریکت افغانستان بوده است، اما در گذشته گفته بود که به رهبری تیم ملی کریکت علاقه ندارد و می‌خواهد به ادامه بازی‌اش در این تیم تمرکز کند.

قرار است مسابقات بیست‌آوره جهانی تا چند ماه آینده در دو کشور امارت متحده عربی و عمان برگزار شود و تیم ملی کریکت افغانستان در این بازی‌ها با هند، انگلستان و آفریقای جنوبی هم‌گروه است. همه این تلاش‌‌ها بر این هدف متمرکز است که در بازی‌های پیش رو تیم ملی کریکت افغانستان نتایج خوبی به دست آورد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала