Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای نابغه برباد رفت؛ «راجر فدرر» به طرز عجیبی باخت و حذف شد + ویدیو

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthفدرر
فدرر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
عضو شوید
تنیسور پرافتخار سوئیسی با شکست مقابل حریف لهستانی خود از صعود به نیمه نهایی تنیس ویمبلدون بازماند.

به گزارش اسپوتنیک، راجر فدرر، تنیسور پرافتخار سوئیسی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنيس ویمبلدون به مصاف هوبرت هورکاچ لهستانی رفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات ناکام بماند.

Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
ورزش
تنیس ویمبلدون؛ صعود جوکوویچ به نیمه نهایی در شب حذف ناباورانه فدرر

تنیسور 24 ساله اهل لهستان در 3 ست پیاپی موفق شد با نتایج 6 بر 3، 7 بر 6 و  6 بر صفر حریف قدرتمند و پرآوازه‌اش را شکست دهد.

فدرر برای نخستین بار در مسابقات ویمبلدون یک ست را با نتیجه 6 بر صفر واگذار کرد تا سنگین‌ترین شکست خود در 22 دوره حضور در این گرند اسلم را پذیرا باشد.

او برای اولین در ویمبلدون چنین شکستی را تجربه می کرد. آخرین باری که تنیسور 39 ساله در یک رقابت 6 بر صفر مغلوب شده بود به 13 سال پیش برمی گشت که در رولان گاروس 2008 برابر نادال شکست خورد.

در جدال دیگر، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به مصاف مارتون فوچوویچ رفت و موفق شد حریف مجارستانی خود را در 3 ست پیاپی شکست دهد. 

مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در این دیدار با نتایج 6-3، 6-4 و 6-4 به پیروزی رسید و برای دهمین بار در عمر حرفه‌ای خود به نیمه نهایی مسابقات ویمبلدون رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала